Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai
Collapse
X
-
Jeg skal på denne kampen, det kommer til å bli fett! Hørte Mykle lovet at vi skal bli minst 600. Jeg tror vi klarer dette med glans. Tipper vi blir fler.
Tar med meg dama og drar oppover. Men vi drar på egenhånd, for vi blir igjen og tar en fest natt til 17.Kommentar
-
-
Hvor mange billetter er det vi kan få til denne kampen?
Jeg kan ikke melde meg på noe, men mulig jeg og kjerringa tar en t/r den dagen.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
-
Savner at det kommer info om sånne ting. Tydelig at styret i KFL ikke ser verdien av å oppdatere sine medlemmer på salgstall. Jeg skjønner at det koster en ekstra innsats, men jeg tror det vil lønne seg i form av flere innmeldinger og flere deltagere på turer.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Da har jeg bestilt flybiletter til Trondheim Ankomst fredag om morgenen , Reiser igjen mandag morgen.. Var kun da det var billig biletter og det gjør meg ingenting å rote rundt i Trondheim i et par dager siden jeg ikke har vært der på ganske mange årTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kommentar
Kommentar