vi har gambla på at det blir seks-kamp og tar siste flyet hjem samme dag... Siden tv2-laget brann møter søpla er vell det mest sannsynlig tv-kampen den runden..
Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai
Collapse
X
-
Det blir nok Brann - VIF kl. 20.00. Vanligvis er det vanskelig å si hva som er den største kampen av Brann - VIF og RBK - LSK, men i år får Brann - VIF ekstra krydder i og med at fjorårets Brann-kaptein er manager/kaptein/sponsor osv i VIF.Kommentar
-
Jeg stiller selvsagt på kampen ettersom jeg fortiden er stasjonert i bart city grunnet studier. Gleder meg som en unge til å se de gule&svarte innta byen, det skal rett og slett bli jævli bra!!
Men er det avgjort hvor i Trondheim man samles i forkant av kampen?
Jeg vet at Fritdjof har argumentert godt for Three Lions tidligere, og det støttes av undertegnede da det neppe finnes en bedre fotballpub så langt nord. Ser at flere etterspør uteservering når dere tar turen nordover, men det blir litt som å etterspørre skismurning i Gahna. Her oppe er klimaet av typen regn/begge deler så uteservering blir neppe å anbefale. Har selv vært på match på lærskjendal med stilongs og votter i slutten av juni.
Men velkommen skal dere være med-kanaris! Ølet er digg, været ræva og vel, resten er opp til dereHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jeg stiller selvsagt på kampen ettersom jeg fortiden er stasjonert i bart city grunnet studier. Gleder meg som en unge til å se de gule&svarte innta byen, det skal rett og slett bli jævli bra!!
Men er det avgjort hvor i Trondheim man samles i forkant av kampen?
Jeg vet at Fritdjof har argumentert godt for Three Lions tidligere, og det støttes av undertegnede da det neppe finnes en bedre fotballpub så langt nord. Ser at flere etterspør uteservering når dere tar turen nordover, men det blir litt som å etterspørre skismurning i Gahna. Her oppe er klimaet av typen regn/begge deler så uteservering blir neppe å anbefale. Har selv vært på match på lærskjendal med stilongs og votter i slutten av juni.
Men velkommen skal dere være med-kanaris! Ølet er digg, været ræva og vel, resten er opp til dereUltras Felt C LillestrømKommentar
-
11 gratis øl og 3 nakne svenske blondiner til vår disposisjon de neste 2 årene, selvsagt pakket inn i popcorn...! Hehe. Men til saken, Three Lions er rett og slett en jævla bra pub.Hilsen Anders
-
Høres ut som en grei deal det ja. Var på puben ifjor og den var helt grei den, men ikke så mye mer enn det heller egentlig. Ettersom vi blir mange flere i år så synes jeg vi burde velge en større pub med uteservering (selvom det er 10 minus da )Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Blir sikkert fint vær også skal du se.Kommentar
-
Men bra vær...? Det veit vi ikke lenger hva er..! Helt ærlig, været i Trondheim suger så utrolig balle, at bergensere som har vært her rett og slett setter pris på vanlig regnvær når de kommer hjem.
Men det var off-topic, så til topic, jeg er selvsagt lutter øre for hvor samlingspuben blir, jeg kommer enten det blir fifth, three lions eller 3B jeg. Unntaket er klokkesvingen, da blir jeg hjemme.Hilsen Anders
-
Fly bestillt! Hjemreise 21.30 så måtte det bli 18 kampKommentar
-
Trondheim 16mai
Håper at så mange som mulig av dere kommerdere oppover jeg da
Blir trist om jeg må stå på adressatribunen aleine.....
Savner dere alle sammen... til og med ordna meg fri fra jobben så kom deree oppover
Trønder-tøs savner lsk og kfl:shock:Kommentar
-
Kommentar
-
noen med fly noen med bil, og tror nok det blir buss også etterhvert.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar