Kun 60 bussbilletter igjen til 300,- kr
Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai
Collapse
X
-
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Alle som SKAL til Trondheim bruker tommel opp!!
Vi stiller 4 mann.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Billetter til match?
MWF stiller minst to mann. Kjøpte flybilletter opp 16. og hjem 18. nå.
Spørsmål: Hvordan får vi tak i billetter til selve matchen?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
-
Begynner å glede meg til denne kampen nå. Selv i en enorm motgangsperiode ser jeg virkelig fram til det herSuper KanarisKommentar
-
Kommentar
-
Spør du meg, så spør jeg deg. Aner ikke.
Med tanke på at det er 16. mai antar jeg RBK forventer fullt hus. Hvor mange desillusjonerte det blir fra oss aner jeg ikke, men det hadde vært meget hendig å hatt billetter på forhånd for å unngå kaos.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Det støttes.. Det vil bli tidenes skuffelse for alle som som flyr opp og ikke får bilett, men etter så mange bussbiletter så spørs det hvor mange det kommer.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kampen mellom Brann og Vålerengen går som planlagt 16. mai.
Dette skal da bety at RBK-LSK går kl. 18.00 (Deilige nyheter for meg iallfall, som flyr opp og ned samme dag).Kommentar
-
På hjemmesida til rbk står det imidlertid at vi skal ta kontakt med LSK for biletter på bortefeltet, og på hjemmesida til LSK står det (hold dere fast) ingenting.
Personlig satser jeg på at det er business som usual med billetter i døra med mindre det skulle dukke opp noe annen info i dagene framover.
Det var vel et oppklarende svar tenker jeg.Robban
Mr Owl ate my metal wormKommentar
-
BILLETTER TIL rbk - LSK
KFL og LSK er i dialog med rbk om hvordan billettene skal selges.
Som nevnt i andre tråder, er billettsalget for bortesupportere lagt opp på en noen annen måte enn man før har opplevd.
Det blir sjeldnere og sjeldnere mulighet til å kjøpe billett i døra, litt avhengig av hvor vi kommer, men spesielt til steder hvor man har rift om billetter blir det til at man MÅ kjøpe billett på forhånd.
Til kampen 16 mai, vil rbk sende oss billetter, slik at vi selv skal selge disse.
Disse billettene blir solgt i LSK shopen.
Salgsperioden kommer vi tilbake til når alt er 100% klart.
Den 12 mai, må vi retrunere eventuelle billetter som ikke er solgt tilbake til rbk, slik at de kan selge disse til egne...
De som bor utenfor vårt salgsområde, vil få mulighet ti lå reservere billett, også dette kommer man tilbake til når alt er i boks.
Frode Johansen
KFL-sikkerhet
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Jeg hadde uansett satt enormt pris på om dette salget er klart til Viking-matchen, slik at vi som ikke bor i Lillestrøm slipper en ekstra tur. Antar dette sikkert avhenger litt av når bartene sender billetter nedover.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Årets bortetur fredag 16.5, RBK-LSK
Årets bortetur fredag 16.5, RBK-LSK
Det nærmer seg årets tur og mange, mange har allerede sikra seg bussbillett, men det er fortsatt noen igjen. Les VIKTIG info om kampbilletter og turopplegget her!
Skrevet av Kanari-Fansen Lillestrøm
Bussbilletter à kr 300,- er fortsatt i salg på LSK-Shopen. Kampbilletter à kr 170,- vil bli lagt ut for salg samme sted og selges kun i perioden mandag 5/5 tom lørdag 10/5. Det er kun én pris, og dette er eneste mulighet til å kjøpe kampbillett. Det er ikke noe salg i Trondheim overhodet. De som bor utenfor salgsområdet må sende en mail til jan@kanari-fansen.no før den 10.mai.
Vi er allerede i dialog med et kjempested som har stort inne- og uteområde m/grill og trubadur.
Avreise fra Lillestrøm Bussterminal kl 0600 fredag 16. mai. Busser i toppklasse kjører oss trygt til Trondheim. Vær ute i god tid da det vil bli foretatt medlem- og billettsjekk.
Reisende under 18 år må framvise skriftlig bekreftelse fra foresatte om at de får reise, med kontaktinfo til minst en foresatt.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Jeg er redd vi ikke blir fler enn 3-400 ettersom billettene må sendes tilbake så tidlig. Håper KFL kjøper opp en del billetter så folk som er trege av seg har mulighet til å komme seg på kamp hvis man bestemmer seg i siste liten.Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar