Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dennis
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 872

    det er vel litt for lenge i det "landet" spør du meg...

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Noen som vet hvilken pub vi samles på før match?

      Som eksil-kanari gleder jeg meg selvsagt veldig til å få besøk av de gul&svarte, og setter selvsagt av dagen til å henge med andre kanaris, da jeg kjenner flere som kommer nordover til nedre nord-norge. Så gi meg møtested og møtetid så sees vi!

      Hilsen Anders, som har billett og gleder seg som en unge!
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        Opprinnelig skrevet av gulost
        Vi er allerede i dialog med et kjempested som har stort inne- og uteområde m/grill og trubadur.
        Hva heter stedet?

        Kommentar

        • Per Arne
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2347

          Pub

          Full info m/bilder kommer i morra!
          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            Da ligger to kampbilletter på stuebordet mitt!!
            Håper fler får ut fingeren og sørger for at vi blir mange på denne turen det skulle satses på.

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2151

              Da er Kampbilett,hotel og flybilett i box ! :-))

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Oppe i 300 solgte kampbilletter

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2925

                  hvor vil vi som bor her oppe i trøndelag og har bestillt gjennom jan få billettene våre?
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • Superstefan
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 2180

                    2 billetter og flybillett handlet.Pluss overnatting etter en våt kveld
                    Fotograf Kreativ Kanaris

                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                    Kommentar

                    • Per Arne
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2347

                      Pub i Trondheim

                      Puben vi samles på i Trondheim er Olavs Pub, situert ved Cicignons plass.

                      Stedet har 2 etasjer, 300 sitteplasser inne og ca 110 sitteplasser ute og skyveglass mellom pub og uteservering.

                      Det blir stor grill-buffet, og vi jobber med å få på plass en fuglatrubadur (tips oss om gitaronanister: styret@kanari-fansen.no)

                      Det er ingen aldersgrense, og ingen spritservering.

                      For dere som er interessert i overnatting: Et enkeltrom for 595,- inkl frokost. Dobbeltrom 695,- inkl frokost.

                      Puben åpner kl 11.



                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        Dette ser jo meget lovende ut!
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                          Dette ser jo meget lovende ut!
                          Puben ser bra ut den. Ut i fra bildene virker den som et godt valg.

                          Sammenlignet med det hølet (Peacock) som var "bestilt" i Tromsø i fjor er det et stort fremskritt.

                          I fjor hadde jeg én glimrende og to elendige pubopplevelser med KFL. Sandefjord var fantastisk. Endelig var det valgt et bra sted som normale mennesker kan være bekjent av. Sommer, sol og fin utsikt.

                          I motsatt ende var katastofen i Fredrikstad. Hvor man ble møtt av et mørkt fengsel som stinka spy og piss. Heldigvis fantes det alternative steder på brygga der.

                          Som nevnt var også Tromsø elendig. Godt gjort å finne den dårligste puben i hele byen. Dyrt var det også.

                          Uansett, ingen vits i å gråte over spilt melk. Bartebyen blir sikkert bra. Moderate Winsnes Fanatics har innlosjert to mann på Hotell Prinsen fra 16.-18. mai. Skål!
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • CFD
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2319

                            Dette ser meget gledelig ut. Utepils på 16mai i bart city! Det virker som de kommer til å være meget imøtekommende og bidra til god stemning, får håpe på at det faktisk blir plass til å bevege seg i motsetning til Fotballpuben i Bergen hvor det var så fullt at det fort tok 15minutter å ta seg en tur på toalettet.

                            Det er jo bare å ta seg en tur inn i Trondheim Kanaris tråden for å se innlegget til Frodethai.. For de som ikke gidder å lese det så er det her:
                            Opprinnelig skrevet av frodethai
                            Mange i Trondheim har fått spørsmål og blitt bedt om å ta turen innom OLAVS PUB og SPISERI for å gi oss en tilbakemelding om stedet., og samtlige tilbakemeldinger har vært bra.

                            På Olavs Pub er det 70 sitteplasser ute, og dette utvides ytterligere før vi kommer, de har flere storskjermer inne, samt plass til 300 sittende inne.

                            De drar igang med BBQ buffet og det blir trubadurer fra tidlig formiddag.

                            Beligenheten er bra, stedet og betjeningen har vist interesse for å være verter for alle LSK supportere fra første stund, og tilrettelegger for oss på alle mulig måter, noen ingen av de andre stedene vi har kontaktet har gjort.

                            Ytterligere info om hva som skjer på Olavs pub kommer snart.

                            Slik ser det ut på Olavs:


                            Frode Johansen
                            Frodethai
                            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                            Kommentar

                            • Franken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 1036

                              Har selv vært der noen ganger, og jeg har troen på at det kan bli alle tiders. Stort lokale og fin plassering sentralt i Trondheim. Ikke rett ved torget eller en stor hovedgate, men bartefolket vil nok merke at byen farges svart og gul uansett.
                              Fra Baillsund

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                Ser bra ut det der! Gleder meg til å ta turen innom!
                                Hva er ølprisene??

                                Kommentar

                                • veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

                                  Hva er egentlig rekorden vår i Trondheim når det kommer til antall LSK-supportere? Husker vi var ganske mange sist jeg var der for noen år siden, og da mener jeg vi var rundt 500.
                                  Slår vi dette i år?? (Synd at det er så stram frist på billettsalget)

                                  Jeg synes det er litt rart at vi er 900 i Køben på en torsdag midt på vinteren, og så klarer vi ikke det samme på en 16. maikamp i Trondheim.

                                  Kommentar

                                  • Simeone
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 761

                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Hva er egentlig rekorden vår i Trondheim når det kommer til antall LSK-supportere? Husker vi var ganske mange sist jeg var der for noen år siden, og da mener jeg vi var rundt 500.
                                    Slår vi dette i år?? (Synd at det er så stram frist på billettsalget)

                                    Jeg synes det er litt rart at vi er 900 i Køben på en torsdag midt på vinteren, og så klarer vi ikke det samme på en 16. maikamp i Trondheim.
                                    1 2001 var vi vel 400-450 der oppe. Tror det er rekorden.
                                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                    para gritarle a la FIFA:
                                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      Opprinnelig skrevet av Simeone
                                      1 2001 var vi vel 400-450 der oppe. Tror det er rekorden.
                                      Var det ikke fler i 2004 når vi tapte 2-1? (eller var det 2005?)

                                      Kommentar

                                      • Felt C
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 776

                                        Opprinnelig skrevet av veiron
                                        Hva er egentlig rekorden vår i Trondheim når det kommer til antall LSK-supportere? Husker vi var ganske mange sist jeg var der for noen år siden, og da mener jeg vi var rundt 500.
                                        Slår vi dette i år?? (Synd at det er så stram frist på billettsalget)

                                        Jeg synes det er litt rart at vi er 900 i Køben på en torsdag midt på vinteren, og så klarer vi ikke det samme på en 16. maikamp i Trondheim.

                                        Rart?
                                        Jeg synes det nærmest er en skandale.Men fylla i Køben frista vel mer enn en fotballkamp i trondheim.
                                        16.mai på Lerkendal er en av de største kampene man kan få her til lands.Da burde det omtrent være møteplikt spør du meg.

                                        Kommentar

                                        • iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

                                          dette ser lovende ut! gleder meg stort!
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                                          Kommentar

                                          Working...