Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    En ting som kunne vært forbedret hadde vært bekreftelse på at man som "fjernkanaris" hadde fått holdt av en bilett. Pengene har forlatt min konto for 3dager siden og jeg skulle nå gjerne vært 100% sikker på at man får en bilett.

    Dette blir en veldig artig tur, Min første til Lerkendal
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      Håper folk ikke blir like drita i Trondheim som i Bergen. Det å være møkk full på fotballkamp er helt på tryne, ødlegger stemningen helt utrolig mye. Så bergen-kanaris og andre alkiser, ikke ta 16mai kampen som en fest!
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • Frode Thai
        KFL styremedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 380

        Politi med til trondheim.

        Vil med dette informere om at KFL og LSK har anmodnet Politimesteren på Romerike å fristille en mann, til å være med KFL til Trondheim 16 mai.

        Det ligger INGEN dramatikk i dette.

        Bakgrunnen for nevnte, er at man har opplevd flere ganger at lokalt politi og ikke minst sikkerhet sjefer på diverse arenaer behandler oss med litt for mye "på tå hev" og slår ned på den minste ting/bagatell om noen skulle gjøre noe som er feil i deres øyne.

        Med å ha med en politimann som har vært med oss før på tur, jfr Royal Leage, kombinert med egne vakter fra KFL-sikkerhet, håper vi at vi slipper innblanding fra alle andre type vakter og lokalt politi, til det beste for alle.

        Kostnadsmessig er vedkommende på turnusvakt, og KLF/LSK dekker kun flybillett, 2 ekstra timer samt mat for han.

        Dette til orientering.

        Frode Johansen
        KFL-sikkerhet
        Mob 45 02 20 64





        Frodethai
        Frode Johansen
        styremedlem KFL

        Kommentar

        • dIsTurBeD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 668

          Mulig flystreik på OSL fra natt til 16. mai

          Fare for flystreik


          Se hvem som rammes i 17. mai-helgen.


          (Dagbladet.no): 220 ansatte i Avinor, som er organisert i Norsk Tjenestemannslag og El & IT-forbundet, kan bli tatt ut i streik natt til 16. mai.

          Da vil store deler av flytrafikken i Norge bli lammet, noe som igjen vil ramme tusenvis av mennesker som har planer om å reise bort 17. mai-helgen.

          Bergensere rammes hardest
          Allerede i slutten av april meldte partene at det var brudd i forhandlingene, og i dag leverte fagforeningene inn sine lister over hvilke ansatt som kan bli tatt ut i streik om det ikke kommer til enighet.

          Det er ingen flygeledere som omfattes av streiken, men andre ansatte på flyplasser som av sikkerhetsmessige grunner må være til stede for at flytrafikken skal kunne avvikles.

          Tilsammen sju flyplasser rammes direkte. Dette gjelder flyplassene i Bergen, Molde, Kristiansund, Mosjøen, Mo i Rana, Harstad/Narvik og Gardermoen.

          Avinor-sjef Sverre Quale har et håp om at partene finner en løsning, men han erkjenner at mange vil bli rammet om det blir streik.

          - Noen av flyplassene vil fortsette som vanlig, andre vil ha litt redusert trafikk og noen stanser nok helt opp ganske fort, sier Quale til Dagbladet.no.

          Spesielt Bergen lufthavn, Flesland vil bli hardt rammet om det blir streik. Også andre mellomstore flyplasser på nordvestlandet og de sørlige delene av Nord-Norge blir rammet.

          - Heldigvis er det ikke så mye trafikk på 17. mai, men dagen før, på 16. mai vil man merke en streik godt. Det er en fredag og det er dagen før nasjonaldagen, og da er det alltid mye trafikk, sier Avionor-sjefen.

          Han styrer over 46 flyplasser i Norge.

          Gir dispensasjoner
          Som alltid når det er streik, ønsker fagforeningene i minst mulig grad ramme uskyldige tredjepart.

          Derfor er det besluttet at man vil vurdere dispensasjoner om streiken rammer liv og helse. Blant annet vil ambulanseflygninger gå som normalt.

          Om de ansatte på Gardermoen blir tatt ut i streik, så vil ikke det lamme flytrafikken i første omgang. Det er først og fremst teknisk personale i terminalbygningene som går ut i streik. Dermed må folk belage seg på å gå i trappen om rulletrappene skulle slutte å fungere.

          - Til uken regner vi med å få en fullstendig oversikt over hvordan en streik vil ramme oss, sier Quale til Dagbladet.no.

          http://www.dagbladet.no/dinside/2008/05/09/534849.html


          Det her suger jo lut for mange kanaris som skal til Trondheim, så vi får tro dette ikke blir en realitet.

          Kommentar

          • chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

            Nå er jo ikke Trondheim nevnt som en av flyplassene som blir berørt, så det går sikkert bra. Gardermoen nevnes, og da kun med avslåtte rulletrapper. Akkurat det problemet skal vi vel finne en nærliggende løsning på
            Bølerkanaris

            Kommentar

            • dIsTurBeD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 668

              Opprinnelig skrevet av chrissp
              Nå er jo ikke Trondheim nevnt som en av flyplassene som blir berørt, så det går sikkert bra. Gardermoen nevnes, og da kun med avslåtte rulletrapper. Akkurat det problemet skal vi vel finne en nærliggende løsning på
              He, he. Mulig det gikk litt fort for seg da jeg limte inn artikkelen. Du har selvsagt rett, chrissp, dette er langt fra noe problem, og sånn sett kan denne artikkelen fjernes før den skaper mer bekymring, med mindre det dukker opp noen nye opplysninger i forhold til stuasjonen, enten på OSL eller på Værnes. Rai, rai.

              Kommentar

              • CFD
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2319

                Jeg vet vi er 3-4personer her nede i Bergen som er meget bekymret nå. Når skal disse forbanna tullingene forstå at dette lammer uskyldige personer? Her må staten inn med tvungen lønnsnemd så et par personer skal på fotballkamp!

                Nordmenn alkiser? Jeg drister meg til å sitere en person som var på besøk her i Bergen:
                Opprinnelig skrevet av Ron Fra Jamaica
                "I'm curious as to how the Irish got a rep for drinking...whoever stated this has never been to Norway."- Ron From Jamaica
                Last edited by CFD; 10.05.2008, 10:32.
                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  I dag er siste salgsdag for kampbilletter til Lerkendal! Kjenner dere noen som ikke har fått ut finger´n så er dette et fint tidspunkt å minne dem på det.




                  Hvordan går det med salget forresten?

                  Kommentar

                  • Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

                    noen som har noe tall på hvor mange billetter som ble solgt i dag?

                    Kommentar

                    • PA
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 500

                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      I dag er siste salgsdag for kampbilletter til Lerkendal! Kjenner dere noen som ikke har fått ut finger´n så er dette et fint tidspunkt å minne dem på det.




                      Hvordan går det med salget forresten?


                      Vi er 3 gutter som ikke har fått kjøpt billett enda.. noen som kan kjøpe ? :???:

                      Kommentar

                      • Emil B
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 5921

                        Opprinnelig skrevet av PA
                        Vi er 3 gutter som ikke har fått kjøpt billett enda.. noen som kan kjøpe ? :???:
                        Nå er vel salget strengt tatt stengt. Hvorfor klarer dere ikke å kjøpe billetter i tide.

                        Kommentar

                        • PA
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 500

                          Opprinnelig skrevet av VK
                          Nå er vel salget strengt tatt stengt. Hvorfor klarer dere ikke å kjøpe billetter i tide.

                          Helt enig med deg... men var på shopen etter det hadde stengt i dag.


                          Men men! finner vel på noe! får se om vi tar plass et annet sted på stadion om vi ikke får tak i noen billett

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            Opprinnelig skrevet av PA
                            Helt enig med deg... men var på shopen etter det hadde stengt i dag.


                            Men men! finner vel på noe! får se om vi tar plass et annet sted på stadion om vi ikke får tak i noen billett
                            Jeg ville forsøkt å kontakte KFL først. Ser ikke bort fra at de har kjøpt opp noen ekstrabilletter for eventuelle kålhuer som ikke klarer kjøpe billett innen fristen.

                            Kommentar

                            • PA
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 500

                              helt enig det er sløft! Får prøve og kontakte de i morgen

                              Kommentar

                              • hmmm
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Jun 2006
                                • 2

                                Noen som mangle bussbillett?? har en til salg pga sydom.. skriv en pm hvis noen vil kjøpe.

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  Stikk på shopen når den åpner på Tirsdag kl 10 så får du kjøpt da. Billettene sendes tilbake rundt kl halv 12.
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • PA
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 500

                                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                    Stikk på shopen når den åpner på Tirsdag kl 10 så får du kjøpt da. Billettene sendes tilbake rundt kl halv 12.


                                    Den er grei! da stoler jeg på deg og "forsover" meg på Tirsdag

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      Hvor mange billetter ble solgt?

                                      Kommentar

                                      • KanariGulFugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 454

                                        Noen som trenger to bussbilletter? får ikke dratt. selger begge for 300 kr
                                        send pm eller sms 48214517

                                        Kommentar

                                        • Kjelstad
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 352

                                          Noen som vet hvor mange vi blir på lerkendal?

                                          Jeg reiser i morgen (for å varme opp)
                                          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                          Kommentar

                                          Working...