Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai
Collapse
X
-
-
Påminnelse:
Bussbilletter à kr 300,- er fortsatt i salg på LSK-Shopen. Kampbilletter à kr 170,- vil bli lagt ut for salg samme sted og selges kun i perioden mandag 5/5 tom lørdag 10/5. Det er kun én pris, og dette er eneste mulighet til å kjøpe kampbillett. Det er ikke noe salg i Trondheim overhodet. De som bor utenfor salgsområdet må sende en mail til jan@kanari-fansen.no før den 10.mai.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-
HVA I SVARTESTE DRITTHELVETE????? Hva faen er det RBK driver med??? Skal man ekskludere alle lokale bortefans? Dette er det latterligste noensinne, hva i helvete feiler det dem?? Kan noen hjelpe meg å få tak i billett? Dette skulle liksom være et høydepunkt i en ellers nitrist vår, så om noen gidder å tusle innom å handle med seg en billett til meg blir jeg evig takknemlig(vedkommende blir minimum spandert på en pils).
Send meg PM om du kan hjelpe.Bussbilletter à kr 300,- er fortsatt i salg på LSK-Shopen. Kampbilletter à kr 170,- vil bli lagt ut for salg samme sted og selges kun i perioden mandag 5/5 tom lørdag 10/5. Det er kun én pris, og dette er eneste mulighet til å kjøpe kampbillett. Det er ikke noe salg i Trondheim overhodet. De som bor utenfor salgsområdet må sende en mail til jan@kanari-fansen.no før den 10.mai.Daukjøtt Felt CKommentar
-
HVA I SVARTESTE DRITTHELVETE????? Hva faen er det RBK driver med??? Skal man ekskludere alle lokale bortefans? Dette er det latterligste noensinne, hva i helvete feiler det dem?? Kan noen hjelpe meg å få tak i billett? Dette skulle liksom være et høydepunkt i en ellers nitrist vår, så om noen gidder å tusle innom å handle med seg en billett til meg blir jeg evig takknemlig(vedkommende blir minimum spandert på en pils).
Det interessante spørsmålet er likevel hva RBK velger å gjøre med billettene som blir til overs etter forhåndssalget på LSK-shopen. Det er dårlig butikk ikke å tilby disse i døra så lenge stadion for øvrig er utsolgt. Skal se de pusser Russen på oss...Robban
Mr Owl ate my metal wormKommentar
-
Iflg en venn som ringte Sportshuset Mandag var det 300 bill igjen.Da er det vel solgt 700? Da blir det bra med lyd fra oss.
Skal innom og kjøpe en bill til imorgen.299 igjen?Kommentar
-
Oi, såpass. Da kan man jo med masse mobilisering klare å bli kvitt alle, selvom jeg ikke har trua på at det skjer. Gleder meg sykt til denne kampen
Kommentar
-
Men det har vært et rush på billetter idag, så fortsetter det slik så forsvinner billettene fort.
Men det er fortsatt MANGE som ennå ikke har skaffet seg billett som skal til TrondheimKommentar
-
Jeg stikker opp med fly den 15 Mai og tar en skikkelig langhelg, så jeg tar siste flyet hjem den 18Kommentar
Kommentar