det er vel litt for lenge i det "landet" spør du meg...
Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai
Collapse
X
-
Noen som vet hvilken pub vi samles på før match?
Som eksil-kanari gleder jeg meg selvsagt veldig til å få besøk av de gul&svarte, og setter selvsagt av dagen til å henge med andre kanaris, da jeg kjenner flere som kommer nordover til nedre nord-norge. Så gi meg møtested og møtetid så sees vi!
Hilsen Anders, som har billett og gleder seg som en unge!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
2 billetter og flybillett handlet.Pluss overnatting etter en våt kveldKommentar
-
Pub i Trondheim
Puben vi samles på i Trondheim er Olavs Pub, situert ved Cicignons plass.
Stedet har 2 etasjer, 300 sitteplasser inne og ca 110 sitteplasser ute og skyveglass mellom pub og uteservering.
Det blir stor grill-buffet, og vi jobber med å få på plass en fuglatrubadur (tips oss om gitaronanister: styret@kanari-fansen.no)
Det er ingen aldersgrense, og ingen spritservering.
For dere som er interessert i overnatting: Et enkeltrom for 595,- inkl frokost. Dobbeltrom 695,- inkl frokost.
Puben åpner kl 11.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Puben ser bra ut den. Ut i fra bildene virker den som et godt valg.
Sammenlignet med det hølet (Peacock) som var "bestilt" i Tromsø i fjor er det et stort fremskritt.
I fjor hadde jeg én glimrende og to elendige pubopplevelser med KFL. Sandefjord var fantastisk. Endelig var det valgt et bra sted som normale mennesker kan være bekjent av. Sommer, sol og fin utsikt.
I motsatt ende var katastofen i Fredrikstad. Hvor man ble møtt av et mørkt fengsel som stinka spy og piss. Heldigvis fantes det alternative steder på brygga der.
Som nevnt var også Tromsø elendig. Godt gjort å finne den dårligste puben i hele byen. Dyrt var det også.
Uansett, ingen vits i å gråte over spilt melk. Bartebyen blir sikkert bra. Moderate Winsnes Fanatics har innlosjert to mann på Hotell Prinsen fra 16.-18. mai. Skål!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Dette ser meget gledelig ut. Utepils på 16mai i bart city! Det virker som de kommer til å være meget imøtekommende og bidra til god stemning, får håpe på at det faktisk blir plass til å bevege seg i motsetning til Fotballpuben i Bergen hvor det var så fullt at det fort tok 15minutter å ta seg en tur på toalettet.
Det er jo bare å ta seg en tur inn i Trondheim Kanaris tråden for å se innlegget til Frodethai.. For de som ikke gidder å lese det så er det her:
Opprinnelig skrevet av frodethaiMange i Trondheim har fått spørsmål og blitt bedt om å ta turen innom OLAVS PUB og SPISERI for å gi oss en tilbakemelding om stedet., og samtlige tilbakemeldinger har vært bra.
På Olavs Pub er det 70 sitteplasser ute, og dette utvides ytterligere før vi kommer, de har flere storskjermer inne, samt plass til 300 sittende inne.
De drar igang med BBQ buffet og det blir trubadurer fra tidlig formiddag.
Beligenheten er bra, stedet og betjeningen har vist interesse for å være verter for alle LSK supportere fra første stund, og tilrettelegger for oss på alle mulig måter, noen ingen av de andre stedene vi har kontaktet har gjort.
Ytterligere info om hva som skjer på Olavs pub kommer snart.
Slik ser det ut på Olavs:
Frode Johansen
FrodethaiTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Har selv vært der noen ganger, og jeg har troen på at det kan bli alle tiders. Stort lokale og fin plassering sentralt i Trondheim. Ikke rett ved torget eller en stor hovedgate, men bartefolket vil nok merke at byen farges svart og gul uansett.Fra BaillsundKommentar
-
Hva er egentlig rekorden vår i Trondheim når det kommer til antall LSK-supportere? Husker vi var ganske mange sist jeg var der for noen år siden, og da mener jeg vi var rundt 500.
Slår vi dette i år?? (Synd at det er så stram frist på billettsalget)
Jeg synes det er litt rart at vi er 900 i Køben på en torsdag midt på vinteren, og så klarer vi ikke det samme på en 16. maikamp i Trondheim.Kommentar
-
Hva er egentlig rekorden vår i Trondheim når det kommer til antall LSK-supportere? Husker vi var ganske mange sist jeg var der for noen år siden, og da mener jeg vi var rundt 500.
Jeg synes det er litt rart at vi er 900 i Køben på en torsdag midt på vinteren, og så klarer vi ikke det samme på en 16. maikamp i Trondheim.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Jeg synes det er litt rart at vi er 900 i Køben på en torsdag midt på vinteren, og så klarer vi ikke det samme på en 16. maikamp i Trondheim.
Rart?
Jeg synes det nærmest er en skandale.Men fylla i Køben frista vel mer enn en fotballkamp i trondheim.
16.mai på Lerkendal er en av de største kampene man kan få her til lands.Da burde det omtrent være møteplikt spør du meg.Kommentar
Kommentar