Tipper rundt 14.30 - 15.00. Håper folk ikke drikker seg sanseløse som i bergen!
Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai
Collapse
X
-
Jeg har selv vært usjarmerende drita på bortekamp, bla. i København. Det er faen ikke mye kult å ikke huske kampen etterpå...
Nå skal jeg bare være gladbrisen og klar for kamp! Så tar jeg fylla i Trondheim etter kampen.Kommentar
-
Det er fortsatt noen få bussbilletter til salgs på ShopenPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Da drar flyet om 2 timer ;p Prates i Trondheim.Rai raiKommentar
-
Resultatet til tross; legendarisk tur! Familiefestbussen tok jo helt av på hjemveien...Kommentar
-
Morsom tur til umorsom kamp.Kommentar
-
25% av Bergen Kanaris på Dovre, 66.7% av de fremmøtte på Lerkendal
Lillestrøm , evig og for alltid
Til Dovre faller
(bildet er tatt på Dovre)
Tapet var kraftig ,men ellers var turen meget bra. Trondheim har utrolig bra uteliv hvor jeg solgte sokkene mine for 1pils stk. Han som kjøpte dem har gjort en utrolig dårlig deal. Beklager bildekvaliteten, bildet er tatt rundt midtnatt etter veldig dårlige lysforholdLast edited by CFD; 21.05.2008, 14:39.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Tid for evaluering av årets bortetur. For min egen del var turen veldig bra, men jeg vet folk der ute har ting de vil ha bedre til neste gang.
-Hørte at folk ikke fikk kjøpt mat utpå natta. Kun wienerpølser for kontanter og hektisk bensinstasjonstopp.
-Uroligheter på ene bussen (Se egen tråd av Spy-Henning). Var det noe bråk ellers? Hvordan skal dette unngås seinere?
Hva ellers? Informasjon på forhånd, fordeling på bussene, puben, reiserute/stoppesteder osv osv.. Kom gjerne også med konkrete positive ting ved turen som vi må ta med videre.
Noen som kan utdype denne med noen konkrete ting vi kan jobbe med?
Opprinnelig skrevet av mentalboysRosenborg bortetur
Written by endless
Saturday, 17 May 2008 12:25
Over daler og fjell finner man en by der Rosenborg Ballklubb holder hus. Turen i seg selv var slitsom og dårlig organisert fra KFL sin side, kampen var ikke mye bedre der fugla sto i mot angrep etter angrep helt til det rant inn med baklengsmål. RBK vant fortjent 4 - 0 med tre mål etter pause. Ultras telte ca 15 stk i antall og gjorde sitt beste på tribunen, men det hjalp lite da spillerne ikke gjør sitt beste på banen. Speakeren på Lerkendal vant tribunekampen og var også den eneste utforderen til KFL.
Alt i alt en helt ok tur. Neste år er det kun egen Ultrasbuss som er aktuelt hvis ikke turgruppa til KFL forbedrer tilbudet kraftig.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Det må komme ut info i forkant av turen om hva som planlegges av stopp for mat, handling, barbesøk osv. Denne gangen hørte jeg om folk som hadde planlagt handling av drikkevarer på stoppen oppover, og at mange er misfornøyde med at det ikke var matstopp på vei hjem. Hadde dette vært informert om på forhånd kunne folk forberedt seg på dette, eventuelt kommet med innspill før turen.
Når det gjelder kritikk av tur-opplegget, så syns jeg det er bedre med konstruktive innspill av den typen som Lars, King Raymond og andre kom med under vår stopp midt i ingenmannsland rundt midnatt en gang, enn utspill ala "dårlig organisert tur fra KFL".
Vi har en ny turansvarlig i KFL og vi må gi henne litt tid til å komme inn i oppgaven. Da trenger man tilbakemeldinger både på hva som fungerer og hva som ikke fungerer.
Selv var jeg på bussen med Junior Kanaris, Baris-Kanaris, Råholt Kanaris og en del andre, og jeg opplevde turen som svært rolig og med stor humor.Kommentar
-
Jeg var på både partybussen og dobbeldekeren og så ikke noe spess å sette fingeren på heller. Synes turen for min del gikk meget fint og rolig. De som var på partybussen drakk og hadde det kult hele veien, og det er helt greit, de som setter seg på partybussen vet hva de får. Synd en buss skulle ødelegge for en ellers meget god tur.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kjempe fornøyd selv med turen i år, var morsomt (om man da ser bort i fra de 90min på Lerkendal)
jeg syntes det var bra at det i det hele tatt var pølse-servering jeg.
Det hadde nok ikke hjulpet å stoppe på en lokal bensinstasjon oppi dalene, da jeg neppe tror de har en hel haug av pølser klare på grillen sendt på kvelden.
Smør matpakke neste gang.Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Om dem ikke har pølser så har dem Ola-pakka, frukt, baguetter, calzone yoghurt, sjokolade, vann, brus, juice, melk, sjokolade melk og allt annet man kan fordøye for å dempe både sult og tørste. Det er snakk om å stoppe slik at folk kan få spist og drikke. Og slik at man faktisk kan få gått på en ordentlig dass som ikke er nedsølt av urin.Kommentar
-
Om dem ikke har pølser så har dem Ola-pakka, frukt, baguetter, calzone yoghurt, sjokolade, vann, brus, juice, melk, sjokolade melk og allt annet man kan fordøye for å dempe både sult og tørste. Det er snakk om å stoppe slik at folk kan få spist og drikke. Og slik at man faktisk kan få gått på en ordentlig dass som ikke er nedsølt av urin.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar