Macho-Morten, jeg og to til tar turen ned til La Manga. Blir det flere fugler der nede?
La Manga
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
Når?
Har lest det et sted men finner det ikke igjen? Kan noen skrive linker hvor det står?
Det hørtes deilig ut, men jeg får vel ikke med meg noen på den.. Mulig lommeboka streiker å!Kommentar
-
09.02-16.02
Brann?, Stabæk, Viking, Lillestrøm, Spartak Nelchki, Krylia Sovetov, Halmstad, Nord-Sjælland,
Kilde: mail fra Frank Grønlund.....Mvh
Martin RathsKommentar
-
Er det noen som har vært der nede tidligere og kan fortelle litt om hva vi går til? Temperaturer, ting å gjøre når Fugla ikke spiller kamp/slåss på karaokebar osv. Ifølge verdensvante besteforeldre kan det fort bli til at vi kjeder oss litt, men så lenge det finnes et par puber skal vel ikke det være noe problem...Kommentar
-
Mener å huske at noen har sagt at det er ett lite møkkasted hvor det blåser hele tiden.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg er mest spent på hvor mange karantenter LSK må dra med seg til seriestart...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kan opplyse om at La Manga er et relativt pent sted. Det er imidlertid ganske folketomt i La Manga-by på den tiden av året (eller Stripa for de som har kjennskap til stedet). Selve La Manga Club hvor treningsbanene ligger er et lite stykke utenfor byen oppe i "fjellene".
På området er Hyatt selve hotellet som gjelder. Prisene der er etter ryktene litt over norske hotellpriser. Imidlertid får du gleden av å kunne benytte deg av den legendariske pianobaren hvor Stan Collymore klikka for noen år siden. Godeste Stan skrev under for Leicester i februar 2000. Fem dager etter fyrte han av et brannslokningsapparat i pianobaren på Hyatt. Han åpnet ved å skrike: "I AM STAN, THE FIREMAN!". Jeg har selv vært der, og det er verdt et besøk bare for å kunne si at man har vært der.
Værforholdene i Murcia (regionen der La Manga ligger) er et kapittel for seg selv i februar. Mange tar med seg shorts og solkrem. Selv er jeg glad for at jeg tilfeldig tok med meg vinterjakka for noen år siden. Det blåser, og blåser, og blåser, og blåser.
Les mer om La Manga Club:
Junto al parque natural de Calblanque, variada oferta gastronómica, destino ideal para unas vacaciones en familia, eventos sociales y reuniones de empresa
Ferieboliger i La Manga:
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
Er det noen som har vært der nede tidligere og kan fortelle litt om hva vi går til? Temperaturer, ting å gjøre når Fugla ikke spiller kamp/slåss på karaokebar osv. Ifølge verdensvante besteforeldre kan det fort bli til at vi kjeder oss litt, men så lenge det finnes et par puber skal vel ikke det være noe problem...
Det er nok av fotballbyer i "nærheten" også. Valencia (Valencia og Levante) i tillegg har du Almeria i området.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
stemmer ikke helt overens med dette da?
Her er hele kampprogrammet for La Manga Cup:
11.02: Brann - Nordsjælland 16.00
11.02: Spartak - Lillestrøm 19.00
12.02: Stabæk - Krylia 16.00
12.02: Viking - Halmstad 19.00
14.02: Taper Brann/Nordsjælland - Taper Spartak/Lillestrøm 16.00
14.02: Vinner Brann/Nordsjælland - Vinner Spartak/Lillestrøm 19.00
15.02: Taper Viking/Halmstad - Taper Stabæk/Krylia 16.00
15.02: Vinner Viking/Halmstad - Taper Viking/Halmstad 19.00
18.02: A4 - B4 16.00 (7.-8.plass)