"Jeg kommer meg til Trondheim på egen måte"-tråden
Collapse
X
-
ENten blir det bil eller forhåpentligvis Buss .
Blir ikke så mye stemning i bilen1997 på bislet xD
5-1 Diallo Lekte seg :PKommentar
-
-
UFC kjører minibuss med Frank Grønlund opp til Trondheim.
På veien opp stopper vi i Brummundal og stikker innom kontorene til lokalavisa.
Der slenger vi fra oss noen røykbomber mens vi synger alle i Brummundal er ekte nazisvin.
1 time før Trondheim stopper vi og velter en bobil til ære for KFL.
Sammen er vi Lillestrøm synges da vi tenner på brakka med pyro og synger om hofta og tenna til Eggen.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
2 Bønder fra Hadeland drar opp med fly 13.35 16 mai. Hjem igjen 16.25 på 17. mai med 3 poeng i bagasjen !!!!:twisted:Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Har du spurt Frank Grønlund om det er ok at dere drar utenom KFL sitt turopplegg?Kommentar
-
OsloFuglKommentar
-
Ifølge http://www.flybussen.no/trondheim/ så er man på Værnes 21:05 om man tar bussen som går 20:10 fra Lerkendal - da er det ikke tatt høyde for kamptrafikk. Innsjekk stenger vel også normalt 30 min før avgang?Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Jeg ville sagt at det fort blir på hengende håret.
Ifølge http://www.flybussen.no/trondheim/ så er man på Værnes 21:05 om man tar bussen som går 20:10 fra Lerkendal - da er det ikke tatt høyde for kamptrafikk. Innsjekk stenger vel også normalt 30 min før avgang?Kommentar
-
Brann-VIF kan bli flyttet.
Vi får håpe det ikke blir en realitet, og i hvert fall ikke at det betyr at RBK-LSK blir 20.00 kamp.BølerkanarisKommentar
-
Brann-VIF kan bli flyttet.
Vi får håpe det ikke blir en realitet, og i hvert fall ikke at det betyr at RBK-LSK blir 20.00 kamp.Kommentar
-
Jeg flyr hjem Mandag klokken 06:00 fra Værnes. Spørs om ikke det blir litt sent mtp på at jeg har eksamen klokken 08:00 ,men satser selvsagt på at alt ordnes. Litt må man ofre for laget sittTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Jeg kommer meg til kamp 16.mai
Som i fjor, så har Benny ambisjoner om 16. mai. Da blir det til gjengjeld 16.-18.mai. Gjør vi noe, så gjør vi det skikkelig. Som i Tromsø i fjor.
Jeg er så vanvittig provosert over dårlig spill i år, at denne lidelsen må jeg oppleve ringside. Jobber bare med å få med et skikkelig crew. Reiseutgiftene er faktisk dødsbillig ser det ut til.
Arbeidstittel: Ultras Meter'nModerate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Reise på egenhånd og samtidig titulere seg som Ultras?! Du leker med ild, Benny. Men det gjør jo ofte Ultras. Problemet er at du leker med allmektige Frank G. også.Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
Hvem snakker noe om fly her? I disse skumle tider vil vi nok ikke oppgi transportmiddel. Fly, bil, båt, ubåt, kappgang eller dresin. Hvem vet?
Tabbe min gode venn. Aldri oppgi tansportmiddel. Når gikk Dresinen deres igjen?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Billetter?
Hva blir forresten pakka med billetter til match her?
Det er så mye rare rykter om Brann-matchen, at jeg blir veldig usikker på RBK nå.
Noen som kan oppklare?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar