Burde ikke det gå en buss via jessheim òg? ganske mange kanarifugler her òg, selv om det selvfølgelig er et alternativ å ta toget, er det mye fetere og sosialt å ta en buss med bare kanaris f.eks.
Ekspressbussene er på plass!
Collapse
X
-
12.juni mot aafk går bussen fra larvik jernbanestasjon 11.00
Meld dere på.Kommentar
-
hehe glededr meg til søndag.
tar du med aqua øystein
ima barbie girl,den er så bra!jeg kan ha rett jeg kan ta feil
forza fuglaKommentar
-
Hahaha :lol: aqua skal med... :lol: Eller den nye barbie hits??
Avreise 10.45 fra jernbanestasjonen i Larvik.Kommentar
-
-
Bussen går fra Larvik 11.30.
Støtt fugla på vei mot toppen.
Alle til Åråsen!!Kommentar
-
Kommentar
-
Buss til Lsk - Viking 3.august.
Meld dere på nå bønder :lol:
Støtt sportsklubben på vei mot toppen!
Bussen starter i Larvik!
Det blir som vanlig et meget tvilsomt klientell på bussen: AnusGutta fra Stavern er med(Gutta som tror måten å sjekke damer på er ved å vise fram alle kroppsåpninger...), wannabe casuals fra Larvik, kylling-gutta fra tønsberg som ikke får være med på tur hvis ikke dama er med.... :lol: Barkåkers STORE sønn, Kongene av Liertoppen kjøpesenter regner jeg med, øssfåll fra ikea :lol: Raymond søeberg??? På tide å bli med på bussen nå eller??? 8)
På denne turen er det GRATIS ØL til de som er med....(jada... du leste riktig...)
Dessuten har nok Torodd med seg nok sprit til hele bussen som vanlig...
Mannen som har nord-europas bleikaste kropp står for musikken nok en gang... Aqua, Jokke, DDE osv. Her er det noe for enhver smak :^o
Ingen grunn til å bli hjemme! Ferie??? Man legger for faen ikke ferien midt i terminlista?????
Skjerp dere bønder, ellers blir det kokos :lol:Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisBuss til Lsk - Viking 3.august.
Det blir som vanlig et meget tvilsomt klientell på bussen: AnusGutta fra Stavern er med(Gutta som tror måten å sjekke damer på er ved å vise fram alle kroppsåpninger...), wannabe casuals fra Larvik, kylling-gutta fra tønsberg som ikke får være med på tur hvis ikke dama er med.... :lol: Barkåkers STORE sønn, Kongene av Liertoppen kjøpesenter regner jeg med, øssfåll fra ikea :lol: Raymond søeberg??? På tide å bli med på bussen nå eller??? 8)
Er jeg ikke velkommen lenger?
Er iallefall klar for match igjen..BUSKERUDS VERSTEKommentar
-
Nei... Endel av gutta på bussen likte ikke strippinga di sist du var med.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Kommentar
-
-
Gratis øl? Er det slutt på spriten, eller? :lol:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Hehe... alle veit åssen du blir etter sprit så sprit har bussverten bestemt at ikke er lov lenger :lol:
(Torodd har nok med til alle som vanlig......)
fortsatt et par plasser ledig. Meld dere på bussen, hva er bedre å gjøre på en onsdag enn å se fugla ta tre poeng på FESTUNG ÅRÅSEN? :wink:Kommentar
Kommentar