Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ifjor på denne tiden var jeg grumpy fordi Uwe hadde fått sparken, og var på nippet til å boikotte hele sesongen. Det endte med 26 seriekamper og 6 cupkamper...
Jeg har ikke noe uttalt mål om 26 kamper i år, ettersom jeg klarte det i fjor.. Men må si at det er vanskelig og se noen kamper som jeg ikke skal på.. Så vi får bare se hvor det ender i år
Jeg har egentlig ikke noe mål om å klare 26 kamper i år, men man skal ikke se bort fra at det skjer. Å se kampene noe annet sted enn på stadion er liksom ikke helt min greie...
Regner med at jeg ender opp på 24 som vanlig. Tror jeg har hatt det de 3 siste åra. Tromsø away er klassisk miss, også en eller annen tåpelig hjemmekamp som går i vasken.
Vet allerede at jeg mister noen kamper da jeg må til statene for å feire broderens universitetsuteksaminering i slutten av mai og første del av juni, så Ålesund hjemme og Bodø borte går fløyten. Satser ellers hardt.
Hvorfor vente litt du er 18 år med å dra på alle kampene? Er vel et par stk som er på din alder som er med i 26 kampers klubben. Er jo 30 kampers klubben som gjelder fra neste år.
Kommentar