Team 26 kamper 2008!
Collapse
X
-
-
-
På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Blei 19 på meg i år. Regner med å komme enda sterkere tilbake neste årKommentar
-
Har et par sesonger tidligere med alle kampene, men i år ble det kun med Bergen av langturene. Alt var så mye lettere når man studerte..Kommentar
-
Nei, hvordan kan en moderator si noe slikt? Kan det ligge et snev av ironi der? Men, for å være helt ærlig, å reise på 26 kamper i 2008, hvor det har vært flere nedturer enn oppturer, ligger det nok noe i Lars uttalelser likevel...
La det ikke være tvil, hjertet hans er 100% LSK!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Nei, hvordan kan en moderator si noe slikt? Kan det ligge et snev av ironi der? Men, for å være helt ærlig, å reise på 26 kamper i 2008, hvor det har vært flere nedturer enn oppturer, ligger det nok noe i Lars uttalelser likevel...
La det ikke være tvil, hjertet hans er 100% LSK!
Aldri heller vært i tvil ,men enig at det er tungt å kjøre 800 mil i buss, rundt omkring, når gutta speller ræva.. Det beste vi kan håpe på er ett begrensa nederlagPå min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Dog her var det som Jordbakke påpekte; stor ironiKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
ingen kamper i år!!!Travian nick = LSK
1.Lillestrøm (43|182) Knust borte
2.Volla (43|183) Knust borte
3.Vigernes (-233|-201)Kommentar
Kommentar