Jeg blir nødt til å ta bilen til kamp, avreise lillestrøm ikke noe senere enn 18.30, pm hvis du er intresetrt... (Jeg biter ikke )
Turinfo Stabæk away søndag 6/4 kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Det går tog fra Lillestrøm til Sandvika, derfra tar du bar bussen opp til Bekkestua, eller stikker bort til puben og sitter på den den bussen opp til stadioen. Puben ligger ikke langt fra togstasjonen.
Trenger du hjelp til tog/buss info så rop ut...Kommentar
-
Hadde tenkt å dra på denne kampen, men det regner jo some bare faen nå.. Har ikke vært på nadderud før, så veit ikke helt ossen bortefeltet er. Et gjørmehøl eller?Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Betong og tre tribune og det værste av alt bortesuporterne står ca 2km unna banen,ta da med at stabekk har et utrolig møkka publikum så er det faktisk ikke så ille å se denne på tvn.Eneste posetive er inngangsprisen som jeg tror er 50kr.Kommentar
-
Sist jeg var på Nadderud kosta det kun en tier i kikkertsvingen. 400% prisøkning fra 2001 med andre ord. Jammen kan blårussen sko seg"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Jaja tar turen jeg =). Noen som veit om det er no pub i nærheten av stadion det går ann å ta seg noen pils på el? Kjører så, blir litt stuk å dra til vika først, å er ikke så kjent på den siden av byen.Kommentar
-
Avreise: Alexander Kiellands gt. kl. 15.30
Pris: 100,- kr for medlemmer
200,- kr for ikke medlemmer
Retur rett etter kampslutt
Før kampstart skal vi dra til Sandvika på puben NEWS. Der vil det bli avreise med busser til Nadderud når kl. nærmer seg 19.00
Kamp og bussbilletter i salg på shopen
På Nadderud skal alle samles i svingen.
Langsida: 170,- kr
Svingen: 50,- kr
Da dette UTROLIG nok har blitt en risikokamp.Kommentar
Kommentar