Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
synes alle skal ta turen til Bodø!
Sinnsykt synd at det er manndagskamp for mange har jobb og div som de ikke slipper unna.
jeg personlig er i Bodø (Luftforsvaret) og jeg klør etter å dra på kamp. Det å kjenne stemninga og trøkket fra fugla har jeg sårt savnet, så jeg håper at det kommer en god del folk opp og holder meg med selskap
Last edited by Lille; 26.05.2008, 13:21.
Begrunnelse: skriveleif
har fagprøven min på onsdagen etter... men shitt au hva ofrer man ikke for å se laget sitt spella dritt fotball
Veldig offtopic:
Har vært igjennom 2 fagprøver og de er aldri vanskelige. Fikk uansett kun 1fagbrev pga noen administrative tullebukker.(Har begge nå, 4år etterpå) Når selv sensoren sier "dette kan du godt" ,men ikke får lov å gi meg fagbrevet pga en telefon fra fylket så er det noe galt med byråkratiet. Er uansett null stress med en fagprøve. Det er såvidt ingen jeg kjenner som har strøket på en fagprøve.
Kjenner personer som har tatt fagprøver i Elektromontør , Automatikker , Avionikker , Matros , Motormann, Telemontør , Serviceelektronikker og alle har kommet fint igjennom
Kom selv hjem noen timer før eksamen etter turen på Lerkendal.
Bodø Away er for drøyt for min del. Flybiletter til Bodø er ikke rimelige. Nærmere 3000kr t/r for å se en drittkamp frister ikke
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Veldig offtopic:
Har vært igjennom 2 fagprøver og de er aldri vanskelige. Fikk uansett kun 1fagbrev pga noen administrative tullebukker.(Har begge nå, 4år etterpå) Når selv sensoren sier "dette kan du godt" ,men ikke får lov å gi meg fagbrevet pga en telefon fra fylket så er det noe galt med byråkratiet. Er uansett null stress med en fagprøve. Det er såvidt ingen jeg kjenner som har strøket på en fagprøve.
Kjenner personer som har tatt fagprøver i Elektromontør , Automatikker , Avionikker , Matros , Motormann, Telemontør , Serviceelektronikker og alle har kommet fint igjennom
Kom selv hjem noen timer før eksamen etter turen på Lerkendal.
Bodø Away er for drøyt for min del. Flybiletter til Bodø er ikke rimelige. Nærmere 3000kr t/r for å se en drittkamp frister ikke
nå skal jo jeg til bodø da.. men hvis du tror at det er så jævla lett å kjøre gjonnom en 4 retters meny på 4 timer (da alt skal være tipp topp) så får du tro om igjen..
"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"
nå skal jo jeg til bodø da.. men hvis du tror at det er så jævla lett å kjøre gjonnom en 4 retters meny på 4 timer (da alt skal være tipp topp) så får du tro om igjen..
Tror ikke han mente å si at det var lett. Tror han mente å oppmuntre deg litt til at dette klarer du mest sannsynlig
Hadde 4 retters selv idag faktisk
Ventepølse
Grillribbe og potetsalat
en pølse til
sjokolade
Skole er en dårlig unskyldning. Man har krav på karakter såfremt man har mer en 80% oppmøte. De 20% kan dere bruke til hva dere vil
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Server noe enkelt da vettu. Rekecocktail, grandiosa, wienerpølser og tress is til dessert...
gjort på ett kvarter...
Kommentar