Bodø Away
Collapse
X
-
Den er helt grei. Jeg bare satt det på spissen Grunnen til at jeg nevnte det er at undervisningsstedet vårt har innført en slik regel pga høy strykprosent (30%) de siste årene. Dette gjør at man er nødt til å være til stede , selvom de internasjonale reglene for utdanningen sier "Prove by competence". Det er med andre ord noe særnorsk tull som faktisk har ført til at en meget kompetent person må ta et helt skoleår om igjen. Har fått advarsel jeg også etter at jeg valgte å JOBBE med det jeg utdanner meg til å bli. Skoleverket fungerer desverre langt fra tilfredstillendeTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kommentar
-
Pub
Pub i Bodø
Mandag åpner Bodøs fotballpub med det velklingende navnet Wembley pub dørene for kanarifans på tur kl 15, og gir oss rabattert pris på 0,5l: 49 kroner.
Beliggenhet: Puben ligger i sentrum, ca 700m fra flyplassen, og derfra er det 5-10 min fottur til Aspmyra.
Mat: I restauranten i etg. over får du kjøpt egen Wembley-burgermeny som kan taes med ned. Peppes Pizza ligger også rett rundt hjørnet, og det er inget problem å ta med pizzaen inn på puben.
Alle tvilere, kjøp flybillett i dag og støtt fugla til årets første borteseier!
Vi synger fortsatt..Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
FLYbillett til Bodø.....med SAS, BILLIG!!
Interessert i en billett med SAS til Bodø?
Avreise mandag kl 1050
Retur tirsdag kl 1020
Selges inkludert navnbytte gebyr for kun 1000,-
Ring 45022064 asap.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hei!
Hvor mange er det som kommer nordover til kampen på mandag? Det blir spennende å få en skikkelig supporterklubb på besøk, isbjørnene fra tromsø var jo ingen målestokk
Wembley har et genialt samarbeid med restauranten Svendgård's, som lager virkelig gode burgere. Dere bestiller bare i baren, så kommer maten ned!
Vet ikke om dere allerede vet det, men Wembley er stamstedet til Den Gule Horde, så dere blir nok ikke alene der.
Når det gjelder billetter, så vil jeg anbefale dere å ta kontakt med Glimt, hvis dere ikke får ordnet det der nede. Hvis det er interesse for det, så kan sikkert jeg høre med klubben om hvordan dere skal gjøre det. Gi beskjed, isåfall!
Uansett, velkommen skal dere være!
mvh eidurgudKommentar
-
hei
etter denna tråen å dømme kommer det vel ikke så mange trur jeg
Hei!
Hvor mange er det som kommer nordover til kampen på mandag? Det blir spennende å få en skikkelig supporterklubb på besøk, isbjørnene fra tromsø var jo ingen målestokk
Wembley har et genialt samarbeid med restauranten Svendgård's, som lager virkelig gode burgere. Dere bestiller bare i baren, så kommer maten ned!
Vet ikke om dere allerede vet det, men Wembley er stamstedet til Den Gule Horde, så dere blir nok ikke alene der.
Når det gjelder billetter, så vil jeg anbefale dere å ta kontakt med Glimt, hvis dere ikke får ordnet det der nede. Hvis det er interesse for det, så kan sikkert jeg høre med klubben om hvordan dere skal gjøre det. Gi beskjed, isåfall!
Uansett, velkommen skal dere være!
mvh eidurgudKommentar
-
-
har lyst å fylle opp bilen og greier til bodø jeg. men er litt short på monata før lønn, takke seg til jet-kortet :P hehe... men altfor langt å kjøre aleine da... noen som har ledig plass eller klarer vi fylle en bil tro?lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
sitter nå i platanias og må nok se den på tv i baren her.
30 grader, øl, og fugla på tv, helt genialt!!!!Kommentar
-
det som er genialt er å sitte i bodø dagen før kampstart uten en dritt å gjøre som en jævla pasient... kan for øvrig melde om 5-6 grader litt regn og masse måker! så til dere som skal oppover i morgen: ikke glem jakka selv om det er 25 grader der hjemme!!"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Satt på Rhodos i fjor og så på Viking-LSK. Som eneste fugl i en bar stappfull av ekle vestlendinger. Brann hadde spillt kamp før oss så det satt en haug med idiotiske skarrepakk. De klarte ikke å oppføre seg. Skjellsord, truende atferd og generelt råtten oppførsel. Men det burde ikke overraske meg det..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
Kommentar