Er det planlagt kos med Norges mest patetiske supporterklubb på Metz eller er det en ren LSK-pub?
Fredrikstad away - 13/7
Collapse
X
-
Denne helgen er det MASSE som skjer i Fredrikstad.
Forutenom fotballkamp, er det "et av årets høydepunkter" i plankebyen, nemlig "Glommafestivalen".
Kan sammenlignes med vår byfest.
Søndag arrangerers festivalens høydepunkt, nemlig "pappbåtseilas"
KFL har vært i kontakt med flere utesteder og hos Mets var vi velkommen.
Vi har ingen planer og intet samarbeide med "Norges mest patetiske supporterklubb".
Men bli ikke overrasket om du skulle se eller i værste fall høre en ffkèr også på Metz eller på brygga forøvrig.
Frodethai
Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Blir kun fuglekoz og kanariklemz. Etter hva jeg har skjønt så har ikke Plankehaugen fast pub, så hvor de skal være aner jeg ikke. Det holder med at vi synger samme sanger på stadion ja..Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Jepp, det høres bra ut. Har det samme intrykket selv. At det ikke er noen fast pub, men de benytter seg fritt av alt på brygga.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Advarsel: Promillekontroll på borteturer, fra klanen.no
Du slipper å blåse, men hvis du er pinlig full risikerer du å miste kampen. I tida framover vil det bli skjerpa inngangskontroll ved bortekamper, og folk som er overstadig berusa vil bli bortvist. En pils eller tre er utmerket turfølge, men de neste ti-tolv kan godt vente til etter kampen..Kommentar
-
Jeg bemerket når jeg hentet billettene at de var nummererte, og sa ifra at dette ikke ble gjennomført i praksis.
Dette var de fullt inneforstått med.
"Vi står hvor vi vil"
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Noen som vet hvor mange billetter som ble solgt i dag? Er kanarifugler fortsatt trege når det kommer til billettkjøp, eller har de gått unna som varmt hvetebrød?Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
Oh, da håper jeg det er noen billetter igjen når jeg får tatt toget til Lillestrøm etter jobb idag! Krysser fingre og tær.Kommentar
-
Kim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
-
Åssen har salget på shopen gått?Det var skremmende mye billetter der i går.Kommentar
Kommentar