er latterlig at ikke fler drar.
Fredrikstad away - 13/7
Collapse
X
-
sånn da har jeg sendt mail til jan jensen og spurt hvordan jeg skulle kjøpe billetter til meg og "stesønn" ettersom jeg ikke fikk kommet meg opp til Lillestrøm denna uka. grei sak å få svar på hvordan man betaler for kampbillettene.
Men jeg har også spurt hvordan jeg skal få tak i de billettene rent fysisk og venter enda i spenning. Noen her som vet eller??lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Alle gratis billettene er gitt bort.
Vi teller opp i mrg når det gjelder hvor mange det er blitt solgt, men det ser ut som 5 busser og en maxi så langt...Totalt
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
I fjor var det mange desperate mennesker utenfor stadion som ikke hadde fått med seg at de måtte kjøpe billetter på forhånd, så det blir nok solgt noen på søndag også.Kommentar
-
Virker sånn
Som flere ganger før i år, må billetter til bortekamp kjøpes på forhånd.
Interessen for fotball i plankebyen er stor, det samme er etterspørselen etter billetter.
LSK/KFL vil få tildelt den prosenten med billetter vi har krav på, utifra kapasiteten på stadion, og i dette tilfellet ligger dette antallet på ca 700.
Disse billettene selges kun på LSK shoppen fra og med tirsdag og frem til og med lørdag.
Bor du for langt unna til å reise å kjøpe billett, send en mail til jan@kfl.no så skal vi prøve å hjelpe deg.
FrodethaiAlt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Det er fortsatt billetter igjen
Det selges kampbilletter på LSK-shoppen også i dag lørdag.
Frem til kl 18:00.
Det er fortsatt mange billetter igjen så det er ingen unnskyldning til ikke å reise til Fredrikstad.
Skulle det dukke opp "desperate" folk utenfor stadion,som ikke har fått med seg at det er forhåndssalg, skal vi gjøre det vi kan for å hjelpe dem med billetter.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Det selges kampbilletter på LSK-shoppen også i dag lørdag.
Frem til kl 18:00.
Det er fortsatt mange billetter igjen så det er ingen unnskyldning til ikke å reise til Fredrikstad.
Skulle det dukke opp "desperate" folk utenfor stadion,som ikke har fått med seg at det er forhåndssalg, skal vi gjøre det vi kan for å hjelpe dem med billetter.
Frodethai
Kommentar
-
Masse Billetter Igjen Fortsatt!!!
Det er FORTSATT MANGE billetter igjen, nesten 180 stk av vår tildelte kvote på 780.
Det at du fikk vite at det kun var igjen 12 billetter, skyldes at billettene seksjoneres, slik at man ikke brenner inne med billetter man ikke bruker.
Da dette vil koste KFL, ikke LSK-shoppen dyrt...
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Håper ingen dropper turen fordi de ikke får plass på bussen. Det er mulig jeg har noen ledige plasser i bilen. Jeg har tenkt å dra fra Lillestrøm ca. kl. 15. Send meg en PM hvis du er interessert.Kommentar
Kommentar