Kosta 150 kr i fjor.
Strømsgodset - Lillestrøm lørdag 28. juni kl 1800
Collapse
X
-
Var inne på godset.no og hentet ut disse opplysningene.
RED: Etter å ha ringt til strømsgodset or kontoret deres, så har jeg blitt opp lyst om prisene i klokkesvingen =)
Prisene er der:
Voksne: 150kr
Barn: 100kr
DRAMMEN TIDENDE Tribunen
Felt C, D, E, F: Enkeltbillett kr. 270,00
Felt H + G: Enkeltbillett kr. 250,00
Felt A + B: Enkeltbillett kr. 240,00
Rabatterte billetter KUN Felt A + B + G
Pensjonister/Honnørbilletter: Enkeltbillett kr. 120,00
Barn (under 16 år): Enkeltbillett kr. 120,00
BUSKERUD STORCENTER Tribunen -
Felt 1-6: Enkeltbillett kr. 250,00
GodsetUnionmedlemmer kr. 150,00
SIF-medlemmer kr. 150,00
OKK Tribunen -
Felt 1-7: Enkeltbillett kr. 270,00
NB!
Uorganiserte bortesupportere som ønsker å sitte, bes kjøpe på Felt H - Drammens Tidende Tribunen.
Dersom du er kledd i bortesupporterutstyr og har kjøpt billett på annet felt på Drammens Tidende-tribunen vil du bli henvist til felt H eller til Klokkesvingen!
Dato:[/B] 28.06.2008 kl: 18.00
Sted: Marienlyst StadionMarie Knedal
"Ingen broer ble brent da jeg dro og en dag håper jeg å komme tilbake for å trene Lillestrøm." - Uwe Røsler om LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Forøvrig pleier vel Drammenspolitiet å ha sin årlige fotokonkurranse fra høvdingplassen sin på plattingen over kiosken når vi besøker Marienlyst! Vinneren av konkurransen får et to-dagers gratis spesialkurs hos Geir Ellefsen om hvordan man håndterer norske fotballpøbler, samt en umbro regnjakke. Vindtett sådan...................Kommentar
-
Kommentar
-
-
Rett og slett amatørmessig av et Tippeliga lag og ikke ha en bortetribune.Kommentar
-
Båttur.
Hva er hensikten med den båtturen???
Få i seg mest mulig alkohol og bli mest mulig drita!!!!
Tror det beste for deg er å sitte på Martins, da slipper du utgifter på transport som kan brukes på alkohol ,og vi slipper en masse drita folk (om du får med noen da) som ødelegger mere av rykte til kfl... for det er vel alkohol som er det viktigste for deg på turen ser jeg utifra teksten din..
Jeg har vært på LSK matcher i ca 17 år uten og drite ut rykte til LSK/KFL.
Jeg syns at fotball og øl hører sammen , men det går an å ta seg en del øl uten og bli helt tullete ...
Forresten, god tur og ta det pent Dennis..En klubb i norge....LSKKommentar
-
Helt klart burgern, ingen som mener noe annet heller. Selvsagt kan folk ta seg noen pils ingen sier noe annet, men ikke ta festen før kampen, ta den etter kampen. La oss ikke få Bergen away fylla på denne kampen!!!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Det går an og lage en tur ut av denne matchen uten at sånne som deg kommer og dømmer uten og vite noe som helst om oss som skal dra.
Jeg har vært på LSK matcher i ca 17 år uten og drite ut rykte til LSK/KFL.
Jeg syns at fotball og øl hører sammen , men det går an å ta seg en del øl uten og bli helt tullete ...
Forresten, god tur og ta det pent Dennis..
Takk for en hilsen om god tur!!!
Skal på hyttetur hele helga med flere supp.like i nærheten så er nok i Frdedrikstad fra nokså tidlig tenker jeg....
Har forresten vært på Åråsen siden 1977 og da var jeg 8 år.Kommentar
-
når kommer kampbill.???
Ja nå er det kun 6 dager igjen til kamp og bill. har fortsatt ikke blitt lagt ut for salg...
Noen som har en mere korekt dag? gidder ikke dra ned for å handle bussbillett i morra for så og få vite at vi kan kjøpe kampbill.på onsdag...
Hvordan i pokker skal vi klare og få solgt 1000-1200 bill. da??
Kanarifans er jo ikke kjent for å være raske med bill.kjøp.Kommentar
-
Kommentar