Hvilken pub har KFL valgt?
Strømsgodset - Lillestrøm lørdag 28. juni kl 1800
Collapse
X
-
Veit at shopen har hatt noen problemer med å få lagt inn billettene for salg, billettene er der, men ikke inne i noe system såvidt jeg har skjønt det..
Evt buss billetter får man jo forsåvidt kjøpt på Martins også, noe som er nevnt i i første innlegg =)Marie Knedal
"Ingen broer ble brent da jeg dro og en dag håper jeg å komme tilbake for å trene Lillestrøm." - Uwe Røsler om LillestrømKommentar
-
Uten å bekrefte med sikkerhet ang kamp billettene.
Veit at shopen har hatt noen problemer med å få lagt inn billettene for salg, billettene er der, men ikke inne i noe system såvidt jeg har skjønt det..
Evt buss billetter får man jo forsåvidt kjøpt på Martins også, noe som er nevnt i i første innlegg =)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Last edited by ChriZza; 26.06.2008, 11:56. Begrunnelse: Uthevet så folk kanskje oppfatter budskapet..Kommentar
-
Martins har fått 20 billetter
Shopen 50
Nettverkssalg ??? billetter
Kjør på og samle folk til siste gang på gamle gress stadionMarie Knedal
"Ingen broer ble brent da jeg dro og en dag håper jeg å komme tilbake for å trene Lillestrøm." - Uwe Røsler om LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Jeg har kjøpt bill. på shopen i dag ....
Til info så lurte jeg kun på hvor lenge de ville selge bussbill. da jeg ikke har fått noe info om at kampbill. hadde/har kommet..
Fikk så forespørsel om at juniorkanaris hadde billetter men når jeg er 39 år og for engang skyld lørdagskamp så blir det nok partybussen for meg.
ellers tak for omtanken ved at flere kunne skaffe billetter....Kommentar
Kommentar