Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
FC København-Lillestrøm SK i UEFA-cupen 14. august
KFL er i gang med planlegging av Købenturen. Det blir garantert to opplegg, både en med båt/buss t-r og en buss fram og tilbake. Mer detaljert opplegg kommer tidlig neste uke. Få fri fra jobben, hold av dato, spar penger og gjør dere klare for svenske veikroer, Hviids vinstue og Parken.
Forza Fugla!
Mvh KFL
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Et annet alternativ er vel Larvik Hirtshals med color-line (overfarten tar 3 timer og 45 min). Men det er vel kanskje ikke så veldig aktuelt... Fra Hirtshals til Køben er det vel 4-5 timer med bil?
tror ihvertfall jeg kjører bilen ombord på superspeed2 og tar denne båtturen
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Faen, jeg tviler på at jeg får blitt med denne gangen. Det irriterer meg, for de to turene jeg har vært på i forbindelse med LSK-kamper mor FCK er de feteste turene jeg har vært på!
Er i ny jobb og sliter litt med å mase om en fridag allerede...
det er da lov å spørre.legg lista nå.det lønner seg.livet er viktgere enn jobben.
Dessuten er det arbeidstakers marked om dagen. Hvis arbeidsgiver vil beholde deg, gir han deg permisjon med lønn hver gang du trenger fri for å følge LSK.
Dessuten er det arbeidstakers marked om dagen. Hvis arbeidsgiver vil beholde deg, gir han deg permisjon med lønn hver gang du trenger fri for å følge LSK.
Tja... Jeg vil gjerne imponere og stå på maks, for jeg har fått beskjed om at jeg vil få en bra lønnsøkning etter endt prøvetid om jeg gjør det bra.
Dessuten er det ikke hver gang man finner en jobb man trives så bra i.
Men jeg misunner virkelig de som har mulighet for å dra!!
Om han får manna seg opp til å fly hjem i tide, har han lovet et show som skal overskygge alt noen tidligere har sett !
Alle tiders.Skindbuksen før RL-kampen mot fck er definitivt den største pubopplevelsen jeg har hatt på tur med LSK.
Selv Krokan lo nesten på seg brokk.
Alle tiders.Skindbuksen før RL-kampen mot fck er definitivt den største pubopplevelsen jeg har hatt på tur med LSK.
Selv Krokan lo nesten på seg brokk.
Kommentar