FC København-Lillestrøm SK i UEFA-cupen 14. august
Collapse
X
-
Aller siste nytt om opplegget til UEFA-cupoppgjøret
Skrevet av Kanari-Fansen Lillestrøm
For spørsmål du måtte ha etter å ha lest dette, ring KFLs sentralborddame, Eik, på tlf 40001526.
BÅT-INFO
Båtbillettene får du ved oppmøte på kaia av reisevert er Chrizza (tlf 41539726).Oppmøte seinest kl 16 ved DFDS sin inngang på terminalbygget.
Båten seiler kl 17.
BUSS-INFO
Avreise kl 0730 i Alex. Kiellandsgate.
Bussbilletter får du kjøpt på LSK-shoppen onsdag 13/8.
Vi er framme i København ca kl 16.
De som har betalt buss-retur kan gå på på Hviids kl 1845 for transport til stadion.
Bussen reiser hjem etter match, når alt av flagg osv er lasta inn.
Annen info
Hviids Vinstue åpner kl 10.
I Parken står vi på Carlsberg Øvre, dvs etasjen over der vi har stått til vanlig (!).
Billetter kjøpes på stadion fra 1,5 time før kampstart (som er kl 20). Pris dkk 150,- for voksne og 85,- for unger.
Sees i Køben!
Merk dere at check-in for gående stenger fire så dette er absolutt seneste oppmøte!
Om noen ikke vet hvem jeg er (as if) så står nummeret mitt i overnevnte artikkel.
Blir du forsinket så si ifra!Kommentar
-
STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA
Join the cause:
Bli med i denne:
http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79Kommentar
-
Kommentar
-
sterling ned, sterling opp
lenge leve lavprisselskapenelønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
-
Blir SAS ned i morgen formiddag, kamp, tur til Istedsgate og hjem Fredag morgen. 3 Kanaris drar. Ses i Parken godtfolk.Kommentar
-
Undertegnede og lørenskaukanaris med SAS ned i morgen formiddag og hjem grytidlig fredag. Blir ikke mange timene på hotellrommet etter noen seierspils...Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fly ned i morgen tidlig, og fly ned igjenn fredag morgen. bestilt hotellrom også men må være 21 for og sjekke inn:P hehe blir festing hele natta etter seieren:PCupmestere 2007:DKommentar
-
Takk for turen!
Ble gjenglemt en cd med Ole S skrevet med sprittusj på og en ring. Kontakt meg på PM dersom det er dittPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
sjeldent noen LSK sang har trøkket så bra på et diskotet før? Alle LSK "sangene" i boka ble vel gått gjennom, rart ffk-sklia ikke tok kvelden tidligere. Hun virka jo nesten forbanna der hun stod og skrek "heia heia fredrikstaaad".
Gleder meg til bildene kommer!
Eneste nedturen på båten var det jævla ankeret som smalt inn i sida på båten absolutt hele morran når vi hadde lagt oss.Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar