Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da blei det tuil at jeg og en kompis tar turen!
Satser på at vi blir best på både tribunen, banen og puben!
ikke noe å bekymre seg over, vi er alltid best begge steder her i byen
gleder meg til denne kampen, er på tide vi tar en seier på Alfheim igjen! begynner å bli lenge siden nå. dette er viktige poeng for oss nå og vi har ikke råd til at statistikk og psyke skal gå i mot oss!
om noen trenger skyss å komme seg fra Flyplassen til byen\hotell eller lign så bare ta kontakt så kan jeg plukke opp på flyplassen om tidspunktet passer. Jeg kjører gjerne fuglafolk :-)
lover også fuglamusikk i bilen, og formell LSK-pynta bil :-)
Nå skal dere gi faen i å prøve å sette en demper på dette he he hvem pokker bryr seg vel om sol, regn, yr, pøsregn eller århundrets storm i en SÅ viktig tid for Fugla, det er en tippeligakontrakt på spill, været er ubetydelig i denne sammenhengen
Kjenner jeg begynner å fryse allerede.... Var på sesongavslutninga på Alfheim i fjor (virket som en god ide)- alle hadde varmedress (selvfølgelig bortsett fra meg, som ikke eier sånt) og jeg trodde seriøst jeg skulle dø... Blir selvsagt ikke så kaldt nå, men siden det ikke er tak så lønner det vel seg å høre på mora si når en pakker...
Vi samles på puben Smud (gamle Offside) i Grønnegata, like ved Tromsø kino.
Kampbill til bortefeltet kjøpes direkte på stadion. Feltet er på den ene kortsida. Voksenbillett 150,- / student 100,- / barn 90,-.
For de som ikke får dratt til Tromsø vises matchen på Martins. Det er gratis inngang, billig drikke for alle KFL-medlemmer fram til kl 23. Husk medlemskort!
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Og sammenlignet med Skjetten?? Helvete?? Paradis??
ingen av dem plassene kan måle seg med Tromsø, Tromsø er verre værmessig enn de fleste plasser jeg kan finne på verdenskartet:-)
ta med varmedress, samekofte fås kjøpt på stedet, reinskinn selges på alfheim som sitteunderlag :-)
Men fra spøk til alvor, virkelig synd det ble slik vær, har hatt det fint lenge nå helt til denne uka begynte , da kom faenskapet, frem til nå har vi hatt 12-15 grader sol og lite vind, når fugla kommer så skjer dette, forbanna også.
Men det er ikke noe vi kan gjøre med været, la oss synge oss varme.
Kommentar