Alle mann til Ålesund - GRATIS BUSSTUR!
Collapse
X
-
Om du meldte deg på i går så tror jeg ikke du har fått plass på gratisbussen(e), siden det var stor pågang allerede lørdag. Glad jeg medte meg på for noen uker siden!Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Ja okei. Mulig de andre bussene da, men er jo ikke bussbilletter til salgs!? Som jeg har hørt.. Blir utålmodig merker jeg Greit å vite litt..Kommentar
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ja får håpe vi får vite mer snart da, om det er helt sikkert at vi får vært med eller ikke!,, greit å vite hva som skjer! =)Kommentar
-
Det er 90pers som får reise gratis. Resten av de påmeldte vil få en sms med info om pris.
Nå får alle utålmodige sjeler bite tennene sammen, telle til ti og slappe av, info kommer når de ansvarlige har noe å gå ut med!Kommentar
-
Til alle som er påmeldt:
Dere veit hvem dere er, og trenger ikke bekymre dere for at jeg ikke tar kontakt med dere.
At jeg ikke får svart på telefonhenvendelser med en gang skyldes enten at jeg er på jobb, eller har en annen heldig person på tråden om Ålesund-turen (gjerne mens jeg er på dass). Kan også være at jeg har mat i munn.
Men, min fritidssyssel nr.1 akkurat nå er å tråle gjennom listene for å gi info og sjekke for evt. frafall. Vær du sikker.
Om du er påmeldt og vi ikke har prata, så snakkes vi nok i morra.
-per arneStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
-
Kan alle som skal til Ålesund komme innom shopen idag/imorra for å kjøpe billett?
Dette har å gjøre med om vi skal gjøre krav på det siste feltet vi har lov til etter 5% regelen, men slik forhåndssalget er nå og utifra hvor mange som man vet reiser kan vi ikke gjøre dette.
Vet du om noen skal til Ålesund som ikke har kjøpt billett, gi dem denne beskjeden:
Shopen iløpet av dagen/morradagen for å kjøpe billett til kampen!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar