Alle mann til Ålesund - GRATIS BUSSTUR!
Collapse
X
-
Dette blir en kul tur!
Pilsing og god stemning!!! Gleder meg veldig!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
-
Du så kanskje ikke at jeg brukte anførselstegn??
Vi tilbyr synsundersøkelse, briller, kontaktlinser, linseabonnement og solbriller i høy kvalitet til lave priser, besøk oss både på nett og i butikk.
Men seriøst, det er klart at denne kampen i manges LSK-øyne ikke betyr så mye, ettersom vi har sikret plassen.Ultras LillestrømKommentar
-
For dere som skal fly hjem med SAS på søndag kveld, så går det en flybuss rundt 20.25 rett nedi gata for stadion. Tunnellen over til flyplassen er stengt, så det går båt. Var litt nervøs en stund for å løpe under kampen, men det skal gå med god margin nå.Kommentar
-
Rv 63
Trollstigen
Møre og Romsdal - Midlertidig stengt
Stengt på grunn av vanskelige kjøreforhold.
Noen som vet hva alternativ kjørerute blir og eventuelt hvor mye lengre tid det vil ta?Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
-
Skulle få melding idag angående når bussene skulle dra fra lillestrøm. noen som vet når de går?Cupmestere 2007:DKommentar
-
Avreise fra Oslo (Hotel Opera) søndag 2/11 kl 0630, og fra Alex. Kiellandsgt. i Lillestrøm kl 0700.I have this condition.Kommentar
-
For ordens skyld:
Dementi
Jeg fant ut i dag at noen har tatt denne spøken litt for alvorlig og tatt kontakt med sikkerhetsansvarlig i klubben for at denne igjen skulle ta kontakt med Aalesund.
Jeg kan herved avkrefte at dette er et privat bilde (Noe det strengt talt ikke hadde vært så veldig vanskelig å finne ut heller: Høyreklikk/egenskaper), men et bilde som er funnet på verdensveven, på en side med syke og morsomme fotballbilder. Bildet har jeg sett en rekke ganger tildligere og har vel til og med vært på trykk i "Mann". Den abnorme mengden kunne også vært en pekepinn på at dette ikke var så veldig seriøst, da dette antageligvis er nok eksplosiver til å blåse bort hele bortesupporterseksjonen, men noen er tydligvis mere på alerten enn andre.
Jeg håper virkelig at dette ikke medfører et hysterisk sikkerhetsoppbud på danskebåten, men at noen tar til fornuft.
Jeg ankommer Ålesund i fly og vil nok få problemer med å få med meg pyroeffekter.
Med tidenes egentlig mest unødvendige dementi:
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Haha, denne tok kaka.STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA
Join the cause:
Bli med i denne:
http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79Kommentar
-
Dementi
Jeg fant ut i dag at noen har tatt denne spøken litt for alvorlig og tatt kontakt med sikkerhetsansvarlig i klubben for at denne igjen skulle ta kontakt med Aalesund.
Jeg kan herved avkrefte at dette er et privat bilde (Noe det strengt talt ikke hadde vært så veldig vanskelig å finne ut heller: Høyreklikk/egenskaper), men et bilde som er funnet på verdensveven, på en side med syke og morsomme fotballbilder. Bildet har jeg sett en rekke ganger tildligere og har vel til og med vært på trykk i "Mann". Den abnorme mengden kunne også vært en pekepinn på at dette ikke var så veldig seriøst, da dette antageligvis er nok eksplosiver til å blåse bort hele bortesupporterseksjonen, men noen er tydligvis mere på alerten enn andre.
Jeg håper virkelig at dette ikke medfører et hysterisk sikkerhetsoppbud på danskebåten, men at noen tar til fornuft.
Jeg ankommer Ålesund i fly og vil nok få problemer med å få med meg pyroeffekter.
Med tidenes egentlig mest unødvendige dementi:
StianDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Om noen kjører selv, og tilfeldigvis kjører forbi brumunddal(jeg aner ikke om det ligger på veien til ålesund) så må vedkomende ta kontakt. Jeg legger gjerne i litt bensinpenger! Send en sms eller ring meg på 97467989
(beklager dobbeltposting mods)"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar