Jeg satser på å fly med Norwegian oppover og SAS tilbake på søndag.
Alle mann til Ålesund - GRATIS BUSSTUR!
Collapse
X
-
Jeg skal til Ålesund med fly, opp lørdag og hjem søndag kveld. Foreløpig er vi 6-7 som har bestilt fly, men det blir nok flere.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Flyr inn allerede på lørdagen, hjem mandag kveld. Tre hele dager til ende for å feire at Mesta-uniformene skal ned i Adeccoligaen (nok engang).Kommentar
-
Det blir fly både opp og ned på kampdag, SAS begge veier. Hvor mange klarer vi der oppe, 150-200?
Blir forøvrig forfriskende å se Stormen og deres kreative utfoldelser på tribunen. En Ålesund supporter jeg møtte på Høyres landsmøte i våres, kunne fortelle at de vurderte å prøve å ett langt horn for bedre livet på tribunen. Så vidt jeg hørte var det ikke i bruk mot Ham-Kam men vi får krysse fingerne for at de får det i gang før høsten er over.Kommentar
-
Jeg mener at dette alene er verdt turen !Last edited by reka; 18.09.2008, 14:06.Kommentar
-
Du kan se det her, tror det er best at de fleste er forberedt på dette. Mange kommer til å gjøre i buksa av den ene eller den andre grunnen når dette tas i bruk:
Jeg mener at dette alene er verdt turen !
Kommentar
-
-
Jeg synes nå hornet er ett friskt og fargerikt innslag på stadion jeg da. Men det måtte vel være litt mere "sydlandsk" skulle det bli godtatt av alle disse alternative supporterne rundt omkring.Kommentar
-
Er du helt dum eller? Hornet er jo noe av det tåpeligste jeg har sett noen gang! Er du et lite forumtroll eller?Kommentar
-
Helt enig. Jeg syns det er på tide at vi i KFL tar noe fra Stormen og kjører på med flotte og fargerike horn på feltet. Tenk så fantastisk flott stemning vi ville fått da. Om LSK shopen kan bestille inn gule fleecejakker i tillegg hadde det også vært fint. Siden vi er igang kan vi låne skarptrommene til Krattet og kubjellene til Håndballens venner.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
I følge stormen skal dette brukes når laget er i angrep. Ser for meg hvordan veivesenets angrep stopper opp som et rådyr fanget i fjernlysene når idiotene blåser i det helvetes røret sitt. Låter jo som en døende hval som får sin siste orgasme.Kommentar
-
Yesss!! Da fikk jeg beskjed om at Jan Banan skal være med meg på denne turen! Da er vi hvertfall to "Oslo-Kanaris" som slenger oss med på bussen! Håper å få med meg broder´n også.
1. Når starter salget av bussbilletter?
2. Vil bussene gå natt til søndag eller tidlig søndag morgen?
3. Stopper bussene i Oslo på hjemveien?
4. Får jeg vervepremie siden jeg fikk med minst en person?
5. Er det noen som klarer å sleike albuen sin?Kommentar
-
-
Yesss!! Da fikk jeg beskjed om at Jan Banan skal være med meg på denne turen! Da er vi hvertfall to "Oslo-Kanaris" som slenger oss med på bussen! Håper å få med meg broder´n også.
1. Når starter salget av bussbilletter?
2. Vil bussene gå natt til søndag eller tidlig søndag morgen?
3. Stopper bussene i Oslo på hjemveien?
4. Får jeg vervepremie siden jeg fikk med minst en person?
5. Er det noen som klarer å sleike albuen sin?
2. Du får æren av å sitte ved siden av jon ivar både opp og ned.
3. Bussen stopper bare i drammen.
4. Er nok mange som vil sleike albuen din ja.Kommentar
-
Jeg bestilte nettopp fly med Norwegian kl. 14.00 og retur med SAS kl. 22.05. Det var overraskende billig hos SAS. Man får tur/retur søndag for rundt tusenlappen nå. Det gjelder å bestille returen med siste fly raskt, før prisen fyker i været.Kommentar
Kommentar