Skal selvsagt til Ålesund. Blir nok busstur.
Alle mann til Ålesund - GRATIS BUSSTUR!
Collapse
X
-
Skal vi først rykke ned, så skal jeg faen meg være der. Er på plass!!
Får vel reise alternativt om det er noe..
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men hva snakker vi om? Selvfølgelig går det ikke til helvete.Kommentar
-
I ettertid er det beste scenariet at LSK vil klare seg med uavgjort før kampen. Vi ligger under med ett mål når ordinær tid er ute. Tre minutter på overtid header Sundgot inn målet som fører LSK til trygg plass og Aalesund til kvalik. Samtidig kommer beskjeden om borteseier i VIF-Brann, hvilket gjør at Engen rykker ned. Dette er drømmescenariet, men jeg tviler på om jeg overlever det.Kommentar
-
I ettertid er det beste scenariet at LSK vil klare seg med uavgjort før kampen. Vi ligger under med ett mål når ordinær tid er ute. Tre minutter på overtid header Sundgot inn målet som fører LSK til trygg plass og Aalesund til kvalik. Samtidig kommer beskjeden om borteseier i VIF-Brann, hvilket gjør at Engen rykker ned. Dette er drømmescenariet, men jeg tviler på om jeg overlever det.Kommentar
-
Vi får ta diskusjonen om min tilknyttning til LSK, KFL og Lillestrøm by på pm. Har en mistanke om at du kommer til kort der gitt. Alternativt kan vi ta det over ett glass på Fagerborg i kveld.
Tilbake til tema; Det ser ut til at det blir mange av oss på siste flyet fra Vigra denne kvelden.Kommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Bestilte t/r for fire mann på disse avgangene tidligere i dag. Koster nå ca. 700,- opp og ca. 600,- ned. Det er det helt klart verdt. Enten blir dette en av de viktigste kampene i klubbens historie eller så har vi sikret plassen runden før, og da tar vi det som en rein kosetur for å følge Rekdal og dette tåpelige oransje laget rett ned.
StianKommentar
-
Men kan det blitt lenge å vente på det flyet? Siste serierunde har blitt flyttet til lørdag fire av de fem siste årene, stort sett på grunn av europacupspill. Det er satt runde i gruppespillet i UEFA-cupen tirsdag 4. og onsdag 5. november, og både Brann og Rosenborg er på vei inn. Jeg syns det lukter serierunde lørdag 1. november.Kommentar
-
Men kan det blitt lenge å vente på det flyet? Siste serierunde har blitt flyttet til lørdag fire av de fem siste årene, stort sett på grunn av europacupspill. Det er satt runde i gruppespillet i UEFA-cupen tirsdag 4. og onsdag 5. november, og både Brann og Rosenborg er på vei inn. Jeg syns det lukter serierunde lørdag 1. november.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Vi får se.Kommentar
Kommentar