Alle mann til Ålesund - GRATIS BUSSTUR!
Collapse
X
-
Kommentar
-
Skulle ønske jeg hadde like mye is i magan, men har opplevd for mange forsinkelser med Norwegian til at jeg tør å satse på denne.
Norwegian-billetten er kansellert, og ny tur ut med SAS er booka til kl 13.05.Vidar Evje
Kommentar
-
Er vi heeeeelt sikre på at kampen blir 18.00 på søndag nå, eller er det fortsatt mulig at den kan bli flyttet?- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jo, jeg tror det skal være greit. Alle kampene må flyttes hvis én blir flyttet når det er siste runde. Så bare at noen her på forumet spekulerte i at RBKs deltagelse i UEFA-cupen kunne føre til flytting.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Jeg spekulerte i det. Siste serierunde har blitt flyttet frem til lørdag fire av de fem siste årene, men tre av gangene skyldes RBKs CL-deltakelse som jo gudskjelov ikke er et tema i år. Jeg innbiller meg likevel at terskelen for å flytte kampen er lavere enn noensinne fordi TV2 ikke sender matcher på allment tilgjengelige kanaler søndag kl 18. Ettersom TV2 uansett mister matchen søndag kl 20, gjetter jeg at de gjerne ser hele runden flyttet frem til lørdag kl 19. Det gjetter jeg at RBK også vil fordi de skal spille UEFA-cup påfølgende torsdag. Og hvis både RBK og TV2 vil det, bør det ikke komme som en bombe om det blir sånn. Men for all del, dette er bare mine spekulasjoner.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar