Alle mann til Ålesund - GRATIS BUSSTUR!
Collapse
X
-
Må dit uansett, så jeg kan le av svigers når Fugla knuser Aalesund.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Jeg skal garantert ikke til Ålesund!
Enten er kampen totalt betydningsløs, og om den ikke er det har jeg ikke hjerte til å se den.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg skal til Ålesund, blir KFL buss på meg
Livsviktig kamp uansett enten spiller vi for å overleve i tippeligaen, ellers så spiller vi om å komme over søpla på tabellen...Kommentar
-
og det hadde ikke vært ille å se LSK sende ned Aafk heller. Drittlag med oppskrytte drittsupportere. Stygge drakter og forferdelig dialekt har dem også!Kommentar
-
-
Ålesund – LSK søndag 2/22 kl 18 på Color Line (Stadion)
- Buss t/r kr 600
- Avreise kl 07 fra Alexen.
- Som til Molde blir det knallbusser fra Sporveisbussa.
- Info om pubopplegg og stadion kommer etter VIF-kampen
- Påmelding til bussen kan gjøres allerede nå til Per Arne på tlf 91 59 29 32.
Kanari-Fansen vil takke alle våre trofaste medlemmer for en suveren innsats denne sesongen.
Til tross for den mest bedritne innsatsen vi kan huske reint sportslig, har tribuneinnsatsen og mentaliteten vært på et høyt nivå.
Først og fremst er vi nå en helhet, der alle stiller på lik linje, uten gruppehensyn som vi kunne være opptatt av før. Vi ser dette i alle våre organer (FuglaTifo, Tribunegruppa, tribunemøter osv.) der det nå er mer folk aktive enn noen gang. KFL går sine egne veier, vi gir fullstendig beng i hva andre mener om oss. Det som er viktig er at folk innad i organisasjonen setter LSK og KFL høyest. Det er hva det innebærer å være medlem. Det er derfor vi er til, og har fått til alt vi har i dag.
Fugla rykker aldri ned - Vi holder aldri kjeft!
Forza Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Veiron og Jan Banan er nå påmeldt og klar for busstur! Har bare vært i Trondheim av langturer tidligere i år, så dette gleder jeg meg til.
Håper at den eneste spenninga vi kan forvente tilknyttet kampen er om vi klarer å få Aafk ned der de hører hjemme, og om vi kan gå forbi Søpla ! Men jeg frykter at matchen kan være en kamp om å unngå kvalik.
Ses på bussen/i Ålesund!Kommentar
Kommentar