Alle mann til Ålesund - GRATIS BUSSTUR!
Collapse
X
-
Billetter blir sendt fra Ålesund i dag eller imorgen og koster 150,- kr
I første omgang får vi det borteste feltet øvre og nedre, tilsammen 360 billetter. Skulle det vise seg at vi trenger flere får vi utvidet feltet nedre ved siden av.
Men her gjelder det å kjøpe billett fort som bare det hvis du skal til Ålesund, da vi ikke kan holde igjen billetter med tanke på at denne kampen er det stor interesse om i Ålesund.Kommentar
-
Jeg meldte meg på til bussturen før engamatchen, men fikk da beskjed om å vente med betaling til etter kampen på Ullevål var spilt. Hvordan gjør jeg det med betaling nå? Betaler man på bussen eller pr. nettbank på forhånd?
Kan man også reservere kampbilletter og betale dette via nettet, og deretter få de når man går på bussen?Kommentar
-
Hvordan er erfaringen med dette? Pleier folk stort sett å rekke jobb/skole dagen etterpå? Jeg skjønner jo at man ikke kan forutse ulykker/motorhavari/you name it, men de gangene ting stort sett har gått etter planen, hvordan er erfaringene der? Jeg MÅ være på jobb 08.15.Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
Hvordan er erfaringen med dette? Pleier folk stort sett å rekke jobb/skole dagen etterpå? Jeg skjønner jo at man ikke kan forutse ulykker/motorhavari/you name it, men de gangene ting stort sett har gått etter planen, hvordan er erfaringene der? Jeg MÅ være på jobb 08.15.Kommentar
-
Men det er jo umulig å få svar på info som tross alt er viktig om man skal på turen.
Prøver igjen:
Kan jeg kjøpe kampbilletter før matchen nå førstkommende søndag? Hvor selges de i såfall?
Er det av- og påstigning på bussene i OSLO for oss som bor der???Kommentar
-
I have this condition.Kommentar
-
2. Ja.Kommentar
-
Men da håper jeg det kommer frem litt info her på forumet om hvor og når man møter opp til turen om det stemmer som Macho Morten at man kan gå på i Oslo.Kommentar
-
Ok, takk for svar! Da får jeg ta turen innom Shop´en på lørdag. Passer bra, for da kan jeg plukke med meg noen nye Fugla-effekter også.Kommentar
Kommentar