Ha dere ned på shopen idag alle mann!
Alle mann til Ålesund - GRATIS BUSSTUR!
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Jeg skal drekka Ålesund tom og spy ned hele stadion!
Nei, vent. Ekte mannfolk holde alkoholen inne.
MEN til noe helt annet:
Kan vi som bor i Oslo forvente at en buss plukker oss opp her, eller må vi komme oss til Lillestrøm?- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
veiron, veiron, veiron...
Det HAR blitt skrevet tidligere i tråden at ja, man blir både plukka opp og satt av igjen i Oslo. Dette foregår vanligvis (alltid) utafor Hotel Opera som ligger ved, riktig, operaen. Antagelig vil dette skje en halvtime før bussene skal gå fra Lillestrøm, det vil si 6:30.
Dette basert på tidligere erfaringer (og en mini-tirade fra KFL109 før Ham-Kam-turen i år).Kommentar
-
veiron, veiron, veiron...
Det HAR blitt skrevet tidligere i tråden at ja, man blir både plukka opp og satt av igjen i Oslo. Dette foregår vanligvis (alltid) utafor Hotel Opera som ligger ved, riktig, operaen. Antagelig vil dette skje en halvtime før bussene skal gå fra Lillestrøm, det vil si 6:30.
Dette basert på tidligere erfaringer (og en mini-tirade fra KFL109 før Ham-Kam-turen i år).
Vil gjerne ha litt fakta fra turansvarlig. Og da maser jeg som ei kjerring!
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke alltid like lett Skal sjekke opp og få ut no info her iløpet av dag. Er du påmeldt til Per Arne og har skaffet deg kampbillett så kan du nok begynne å planlegge hva du skal ha på nista.
Blir kosetur det her. Gleder meg tåpelig mye! Blir godt å avslutte sesongen med en deilig langtur og sende Mesta FK ned i første div.Petter Ø - Kreativ Kanaris
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ikke alltid like lett Skal sjekke opp og få ut no info her iløpet av dag. Er du påmeldt til Per Arne og har skaffet deg kampbillett så kan du nok begynne å planlegge hva du skal ha på nista.
Blir kosetur det her. Gleder meg tåpelig mye! Blir godt å avslutte sesongen med en deilig langtur og sende Mesta FK ned i første div.
Så bra Takk for det! Er påmeldt å greier..
Ja, gleder meg som en ungeKommentar
-
Informazioni!
Skal hilse forumet fra en overarbeida Gulost
Gratisturene er fullt! De som ikke har fått bekrefta gratisplass vil bli kontaktet. Det jobbes med å få til rabatterte priser.
Det er ellers også fullt på bussene, men det oppfordres til å ta kontakt med Per Arne for påmelding så skal vi gjøre det vi kan for å finne en løsning.
Veiron og alle Oslo-kanaris: Det blir påstigning ved Hotell Opera. Info om tidspunkt kommer.
For alle som skal være med er det dødsviktig at dere kommer dere til shopen og kjøper kampbillett så fort som mulig! Så ta turen dit idag!Petter Ø - Kreativ Kanaris
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar