Da det viser seg at siste serierunde mot Ålesund søndag 2 november kan bli en super viktig kamp for fugla, bør samtlige billetter i borteseksjonen være borte. Med det utrolige vanskelig kampporgrammet som er igjen tror jeg at vi kjemper mot Kamma eller Ålesund om kvalikk plassen.
Såfremt vi ikke tar mange seire fremover...
Alle som kan krype og gå bør komme seg til Ålesund.
Jeg skal kjøre bil og prøver nå å samle en fin kolonne nedover. Dere andre som ikke vil kjøre bil, bestill fly, tog, romferje eller KFL bussene.
Ja, riktig, vi bør være mer enn 1 buss til Ålesund i siste serierunde selvom sesongen ikke har gått som forventa.
Skriv på her hvordan DU kommer deg til Ålesund og push med kjentfolk!
PS: Man skal selvsagt på de andre kampene og, men jo tidligere man starter pushinga av en tur, jo flere blir med!
Såfremt vi ikke tar mange seire fremover...
Alle som kan krype og gå bør komme seg til Ålesund.
Jeg skal kjøre bil og prøver nå å samle en fin kolonne nedover. Dere andre som ikke vil kjøre bil, bestill fly, tog, romferje eller KFL bussene.
Ja, riktig, vi bør være mer enn 1 buss til Ålesund i siste serierunde selvom sesongen ikke har gått som forventa.
Skriv på her hvordan DU kommer deg til Ålesund og push med kjentfolk!
PS: Man skal selvsagt på de andre kampene og, men jo tidligere man starter pushinga av en tur, jo flere blir med!
Kommentar