Stabæk - LSK lørdag 14. mars kl 2000

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kopperud
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2006
    • 1697

    #21
    Opprinnelig skrevet av Emil B
    http://www.stabak.no/content/view/3299/470/

    Hadde ikke vi felt I & J? Hvis det stemmer så koster det 150/200 kr for voksen og 100 kr for barn.

    Ikke dårlig, hadde sett for med priser oppmot 300 jeg.
    Ultras Felt C 2005x2015

    Lillestrøm & Bajen

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

      #22
      200 uten kikkert.. 300 med kikkert...

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #23
        Opprinnelig skrevet av kimmern
        200 uten kikkert.. 300 med kikkert...
        Du følger godt med ja
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #24
          ekstra motivasjon for å banke silkerampen
          Bluehost - Top rated web hosting provider - Free 1 click installs For blogs, shopping carts, and more. Get a free domain name, real NON-outsourced 24/7 support, and superior speed. web hosting provider php hosting cheap web hosting, Web hosting, domain names, front page hosting, email hosting. We offer affordable hosting, web hosting provider business web hosting, ecommerce hosting, unix hosting. Phone support available, Free Domain, and Free Setup.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

            #25
            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            ekstra motivasjon for å banke silkerampen
            http://www.overklassen.no/
            Støgg men morsom
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2505

              #26
              Det glade kaos

              Aftenposten gir et argument for å bruke KFL-transport til kampen, trafikkaoset etter AC/DC-konserten i Telenor Arena:



              Stabæks problem.

              Men at de ikke har tatt høyde for mer parkering i området rundt stadion, vil bli et problem for Stabæk i alle sammenhenger. Én ting er konsertgjengere som gjerne drikker i forbindelse med konserter, og ikke bruker bil. Men hva med fotballkampene til Stabæk, der folk helst vil bruke bil? Det blir kaos hver fjortende dag, det.

              Lykke til, kan man vel si...

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                #27
                Opprinnelig skrevet av Per Arne
                Smør dere med enda litt tålmodighet. Info kommer innen midten av neste uke
                Går ikke akkurat fort å få ut infoen om turopplegget

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                  Går ikke akkurat fort å få ut infoen om turopplegget
                  Skal du ut i Kiellands gate og vente nå du eller? Gi turgutta litt kred, jeg er sikker på at info kommer så tidlig at du skal ha god tid til å rekke bussen.

                  Styret får unødvendig mye pepper om dagen, denne gjengen legger ned utrolig mange timer og masse innsats for at du og jeg skal komme oss lett og billig til og fra bortematcher, og takken de får er mas fordi turopplegget ikke er annonsert 4 uker før kamp? Skjerpings.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Skal du ut i Kiellands gate og vente nå du eller? Gi turgutta litt kred, jeg er sikker på at info kommer så tidlig at du skal ha god tid til å rekke bussen.
                    Sitter å venter nå faktisk!
                    Grunnen til at jeg stilte spørsmålet er fordi folk er så utrolig treige på å kjøpe bussbilletter og kampbilletter. Kommer flere folk hvis turopplegget kommer tidlig.
                    Last edited by Emil B; 20.02.2009, 10:25.

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                      Aftenposten gir et argument for å bruke KFL-transport til kampen, trafikkaoset etter AC/DC-konserten i Telenor Arena:



                      Stabæks problem.

                      Men at de ikke har tatt høyde for mer parkering i området rundt stadion, vil bli et problem for Stabæk i alle sammenhenger. Én ting er konsertgjengere som gjerne drikker i forbindelse med konserter, og ikke bruker bil. Men hva med fotballkampene til Stabæk, der folk helst vil bruke bil? Det blir kaos hver fjortende dag, det.

                      Lykke til, kan man vel si...
                      Det forundrer meg stadig hvordan stadionutbyggere kan neglisjere atkomsten i planleggingen. Skrekkeksemplene er Sør Arena i Kristiansand og "Værste" i Fredrikstad. Håper LSK tar lærdom av dette når vi en gang skal bygge nytt, både med tanke på lokalisering og antall P-plasser.

                      Kommentar

                      • LasseN
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1610

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        Det forundrer meg stadig hvordan stadionutbyggere kan neglisjere atkomsten i planleggingen. Skrekkeksemplene er Sør Arena i Kristiansand og "Værste" i Fredrikstad. Håper LSK tar lærdom av dette når vi en gang skal bygge nytt, både med tanke på lokalisering og antall P-plasser.
                        Nå er vel ikke Åråsen blant "best i klassen" heller. Spesiellt på storkampene når alle skal ut via en utkjøring er det nesten en fordel å ta med seg en bok..Så vi får håpe de tenker på det ved neste korsvei.
                        LasseN

                        Kommentar

                        • CFD
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2319

                          #32
                          Bilder fra budstikka: http://www.budstikka.no/sec_bildeser...icle228433.ece

                          Huff.. Jeg synes synd på de som var der. Jeg vet iallefall om en person her på forumet som var på konserten og venter på tilbakemelding.
                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Skal du ut i Kiellands gate og vente nå du eller? Gi turgutta litt kred, jeg er sikker på at info kommer så tidlig at du skal ha god tid til å rekke bussen.

                            Styret får unødvendig mye pepper om dagen, denne gjengen legger ned utrolig mange timer og masse innsats for at du og jeg skal komme oss lett og billig til og fra bortematcher, og takken de får er mas fordi turopplegget ikke er annonsert 4 uker før kamp? Skjerpings.
                            Hvor vanskelig kan det være å legge ut info at bussen går fra Lillestrøm kl 17.30/18 og at den koster 100 spenn og billetter kan kjøpes på shopen? Jo fortere man får ut info jo flere folk får man med seg på tur. Er ikke ment som noe pepper, men jeg har vært med på å sette opp busstur selv tidligere og det tar ikke så mye tid som man tror.
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • Per Arne
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2347

                              #34
                              Takker for ros, Espen, men jeg kan skjønne at folk er på hugget her. Det er tross alt seriestart om tre uker!

                              I den siste artikkelen på hovedsida står det:

                              Full infopakke om vår første match i 2009 kommer i slutten av uka!
                              Vi tok oss litt vann over huet, og overvurderte også Stabæk en smule. For det er åpenbart mye som skal på plass for dem også, før vi får vårt på plass.
                              Sjekk innom i kveld/ila morradan, da lyt ting værra på stell.
                              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                              Kommentar

                              • Harvest
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 855

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av CFD
                                Bilder fra budstikka: http://www.budstikka.no/sec_bildeser...icle228433.ece

                                Huff.. Jeg synes synd på de som var der. Jeg vet iallefall om en person her på forumet som var på konserten og venter på tilbakemelding.
                                Det var helt jævlig å komme seg tilbake til byen etter konserten. Men det er fordi folk aldri lærer seg å dra kollektivt, men istedet bruker bil. Ikke rart det blir kaos...
                                Iron Maiden's gonna get you.

                                Kommentar

                                • woodford
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2004
                                  • 164

                                  #36
                                  Ser under nyheter at det skal selges billetter til Stabek kampen den 14 mars fra kl 9 på shopen, åpner ikke den kl 10 da ? Forventer man såpass trykk at man skal stå i kø en time ? Noen som kan bekrefte tidspunktet for salgstart ?

                                  Kommentar

                                  • Emil B
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 5921

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av woodford
                                    Ser under nyheter at det skal selges billetter til Stabek kampen den 14 mars fra kl 9 på shopen, åpner ikke den kl 10 da ? Forventer man såpass trykk at man skal stå i kø en time ? Noen som kan bekrefte tidspunktet for salgstart ?
                                    Billett salget starter til lørdag (28 februar) Det stemmer vel ikke at det selges kun billetter fra 09.00-11.00?
                                    Last edited by Emil B; 23.02.2009, 10:19.

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Emil B
                                      Billett salget starter til lørdag (28 februar) Det stemmer vel ikke at de selges kun billetter fra 09.00-11.00?
                                      Det er treningskamp etterpå
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • kimmern
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2005
                                        • 1174

                                        #39
                                        ang sesongkort. Nå er det jo slik at de nye kortene ikke er kommet.. holder det da å ta med seg kortet for 08? dette er jo relevant hvis man skal ha mer enn 1 billett.

                                        Kommentar

                                        • Petter Ø
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3008

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av kimmern
                                          ang sesongkort. Nå er det jo slik at de nye kortene ikke er kommet.. holder det da å ta med seg kortet for 08? dette er jo relevant hvis man skal ha mer enn 1 billett.
                                          Lister med hvem som har kjøpt sesongkort 2009 vil ligge der.
                                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                          Kommentar

                                          Working...