Stabæk - LSK lørdag 14. mars kl 2000
Collapse
X
-
Angående billetter så burde alltid førstemann til mølla prinsippet gjelde. Altså de som er mest engasjerte skaffer seg billetter først, og fortjener billett. Selvsagt med unntak av meget spesielle hendelser som cupfinale etc.
Det burde være engasjerte og syngende fans som teller. Trist å se at "medlem av dit og datt" maset har tatt fullstendig overhånd. Slik det har blitt nå så virker det som om det er bedre med et medlem som står med arma i kors, fremfor et engasjert ikke-medlem. Selvsagt finnes det mange engasjerte medlemmer og, ikke misforstå! Men personlig er jeg interessert i å støtte klubben/laget verbalt fra supporterfeltet, uten noe mere styr enn det.
Jeg kan til dels skjønne at man bør ha medlemsskap for å få stå på feltet på Åråsen, på grunn av den jobben KFL har lagt ned for å få akkurat de plassene, men på bortekamper er det fullstendig latterlig at samme regelen gjelder...................Kommentar
-
Tror ikke det er så fryktelig mange superengasjerte fugler som verken har sesongkort eller medlemskap i LSK eller KFL. Og om de skulle finnes, noe de helt sikkert gjør (verden er rar), vil det nok gå et tog for dem også. 1500 billetter til en bortekamp forsvinner ikke på én dag, isåfall blir jeg veldig overrasket.
Sesongkortinnehaverne og medlemmene i LSK/KFL utgjør vel noe sånt som 6000-7000 mennesker, og mye tyder på at denne temmelig store gruppen er de mest lojale tilhengerne av Sportsklubben (selv om det sikkert finnes unntak). Jeg synes det er helt riktig at disse får forkjøpsrett på attraktive billetter.Kommentar
-
Nja. Hvis større deler av de 6-7000 er så forbanna lojale og super engasjerte, hvorfor er det bare 200 stk på de turene som tar over 6 timer? Og hvorfor er det aldri "vålerenga fullt" på feltet på hjemmekamper? Det er enkelt å betale 200 kr i januar til KFL. Men hvor er de samme folka når det gjelder? Sikkert en del KFL medlemmer som sitter også, men det er garantert fler som ikke er på kamp i det hele tatt.
Det er prinsippet som gjelder. Selvom jeg garantert får meg billett til første seriekamp, hvorfor i all verden skal et KFL medlem ha større rett til å stå på bortefeltet i Stabæk enn meg? På Åråsen skal jeg gå med på at det er greit, men på bortekamper er det høl i huet. At det er mange super engasjerte fugler som ikke er medlem av noenting er det ingen tvil om.
Men, men.. Sånn er det nå.. Skal uansett mye til for å ikke fikse seg billett så man overlever vel....................Kommentar
-
Jeg har tatt med 4personer på KFL bortekamp og 3 av disse har gått på flere kamper etter dette. Ingen av disse har vært medlem av KFL/LSK ,men kommer kanskje til å bli det i fremtiden. Det var det å stå på KFL feltet for første gang som fikk meg til å gå på fotballkamper in the first place. Så jeg mener at man ikke burde stenge ute personer som ikke er medlemmer. At det burde koste mer er en selvfølge og dette fungerte fint i 2007 hvor man betalte 20kr(?) mer for å stå på KFL feltet hvis man ikke var medlem.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Nja. Hvis større deler av de 6-7000 er så forbanna lojale og super engasjerte, hvorfor er det bare 200 stk på de turene som tar over 6 timer? Og hvorfor er det aldri "vålerenga fullt" på feltet på hjemmekamper? Det er enkelt å betale 200 kr i januar til KFL. Men hvor er de samme folka når det gjelder? Sikkert en del KFL medlemmer som sitter også, men det er garantert fler som ikke er på kamp i det hele tatt.
Det er prinsippet som gjelder. Selvom jeg garantert får meg billett til første seriekamp, hvorfor i all verden skal et KFL medlem ha større rett til å stå på bortefeltet i Stabæk enn meg? På Åråsen skal jeg gå med på at det er greit, men på bortekamper er det høl i huet. At det er mange super engasjerte fugler som ikke er medlem av noenting er det ingen tvil om.
Men, men.. Sånn er det nå.. Skal uansett mye til for å ikke fikse seg billett så man overlever vel..
At KFL-medlemskap ikke akkurat er noe bevis for engasjement er jeg enig i. Poenget er at det skal mye til for å havne utenfor gruppen som ENTEN har sesongkort, LSK-medlemskap eller KFL-medlemskap.
Det fins svakheter med alle måter å distribuere billetter på, men akkurat denne løsningen virker rettferdig for meg.Kommentar
-
Kommentar
-
Hehe. Noe sært at man selger billetter kun frem til kl 11. Blir sikkert rundt 1000 stk på treningskampen, hvis man opplyser om at man kan kjøpe billetter til Stabæk away på treningskampen, så hadde man helt sikkert solgt en del billetter etter matchen også.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Helt enig, men shopen ville ha salget på shopen etter hva jeg har skjønt. Er ikke involvert i salget selv siden jeg er bortreist i helgen.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Har heldigvis fått utsatt jobb til litt seinere imorra, så får stilt meg i køen når dørene åpner på shop`n jeg å.....
For de som ikke har mulighet til å skaffe seg billett imorra, og hvis det faktisk blir utsolgt i løpet av lørdagen, så er det jo lov å håpe at Stabæk gir oss de ytterligere 600 billettene som bortefeltet rommerFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Et lite varsko fra rbkweb til de som ikke reiser organisert:
"Kjørte ut til den nye Telenor Arena for å få sett RBK. Der møter jeg en stressa galing i refleksvest som sperrer innkjørina til arenaen. Ikke en parkeringsplass å oppdrive. Køa ved billettluka var 40 meter lang 19:10. Tragisk. Hjem til Sumo det gitt"Kommentar
-
Et lite varsko fra rbkweb til de som ikke reiser organisert:
"Kjørte ut til den nye Telenor Arena for å få sett RBK. Der møter jeg en stressa galing i refleksvest som sperrer innkjørina til arenaen. Ikke en parkeringsplass å oppdrive. Køa ved billettluka var 40 meter lang 19:10. Tragisk. Hjem til Sumo det gitt"Kommentar
-
Kommentar
Kommentar