Stabæk - LSK lørdag 14. mars kl 2000
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Siden jeg ikke fikk billett til kfl feltet, er det noen som vet hvor man får kjøpt billetter ellers i hallen?
Står ingenting om det på stabæksidene.Kommentar
-
Angående billetter! Jeg har 1 billett(muligens 2) uten eier!
Ta kontakt på 92644913!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Bortefeltet er for bortelaget.
Bortefeltet er til for bortesupporterne.
I praksis vil dette bety at LSK-supportere som har skaffet seg billett til andre deler av stadion enn det som er avsatt til oss, kan risikere å ikke kunne bruke denne billetten.
I beste fall, kan man bli flyttet over til bortefeltet, i værste fall kan man bli nektet adgang. Dette gjelder alle kamper sesongen 09.
Bare til orientering.
Frode Johansen
styremedlem KFL
Dette gjelder til seriestart og til alle andre kamper LSK spiller borte.Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Bortefeltet er til for bortesupporterne.
I praksis vil dette bety at LSK-supportere som har skaffet seg billett til andre deler av stadion enn det som er avsatt til oss, kan risikere å ikke kunne bruke denne billetten.
I beste fall, kan man bli flyttet over til bortefeltet, i værste fall kan man bli nektet adgang. Dette gjelder alle kamper sesongen 09.
Bare til orientering.
Frode Johansen
styremedlem KFL
Dette gjelder til seriestart og til alle andre kamper LSK spiller borte.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Håper for all del vaktene ikke er så firkanta at dem ikke slipper inn en familie med unger (som kasje har drakt og skjerf) inn på nøytral tribune. Vis det skulle være sånn, eller bli sånn, så vil det vært veldig synd for fotballfansen.I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
Vi sitter å klager på vif kampene at det er noe blått på de andre tribune delene, rett og rimelig at det er sånn. Bortefansen skal stå på bortetribunen.! Vis man MÅ være på de andre tribunedelene burde man klare å holde seg nøytral.
Men håper også at dette blir like fulgt opp på hjemmebane!Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Nøytral?
Og skulle holde seg nøytral i en fotballkamp er vel kanskje litt mye og forlange, men man trenger ikke møte opp i fult utstyr, synge sanger og kaste dritt rundt seg til alt og alle.
Når bortefeltene blir utsolgt så må man regne med at andre finner seg plasser ellers på tribunen.
Faktisk så er det også kanskje en del mennesker som ikke ønsker og stå med suporterene sine av forskjellige grunner.
Men det er lov og bruke hodet når man bestiller billetter da.
Kanskje velge seg plasser i nærheten av bortefeltet osv.
På de fleste tippeliga kamper er jo ikke dette noe problem så lenge man oppfører seg som folk og ikke kommer og tror man "eier" tribunesekjonen man sitter på.
Hvis folk da ikke tåler at man heier på et annet lag så har man seriøse problemer.
Noen unntak vil jeg alikevel si at det er med tanke på hat, spenningsnivå, historie mellom lag og suportere. Søpla feks.
Håper alle får en knall bra seriestart neste helg enten man står i fansen eller sitter "undercover" på resten av stadion.¤Fugl i Oslo¤Kommentar
-
Det har aldri vært, og bør heller aldri bli, vanskelig for barnefamilier å benytte andre deler av tribuner, så fremt det er billetter tilgjengelig. Samtidig vil jeg oppfordre alle å stille seg på bortefeltet, men har forståelse for de som ønsker å sitte andre steder.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Kort vei fra pubene i Lillestrøm ogsåKommentar
-
hvor mange busser blir det? Hører det er skikkelig problemer med parkering ved den "flotte" arenaen til de blaaaa.... søpla hadde visstnok fått beskjed fra stabæk sine ansvarlige at det ikke var plass til å parkere busser ved arenaen!Bonden i Bjarmanns Bønder / Lillehammer KanarisKommentar
-
Skal man kle seg nøytralt er det alltid en fare for å bli for pent kledt. Ettersom treningsmatchen mot Molde var på en lørdag, og Benny skulle videre på puber i Oslo vest var antrekk for den anledningen Burberry-frakk og Prada-sko.
Min samboer kommenterte dette noe aparte treningskamp-antrekket, så jeg fikk heldigvis røsket med meg er LSK-skjerf anno 1996 for å beholde cred i det knallharde juletremiljøet rund LSK-hallen.
Uten dette skjerfet frykter jeg at tribunepolitiet hadde nektet meg inngang på match og at Molde-casuals hadde bydd opp til dans.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar