Stabæk - LSK lørdag 14. mars kl 2000
Collapse
X
-
Kommentar
-
ekstra motivasjon for å banke silkerampen
Bluehost - Top rated web hosting provider - Free 1 click installs For blogs, shopping carts, and more. Get a free domain name, real NON-outsourced 24/7 support, and superior speed. web hosting provider php hosting cheap web hosting, Web hosting, domain names, front page hosting, email hosting. We offer affordable hosting, web hosting provider business web hosting, ecommerce hosting, unix hosting. Phone support available, Free Domain, and Free Setup.LSK Norges beste lagKommentar
-
-
Det glade kaos
Aftenposten gir et argument for å bruke KFL-transport til kampen, trafikkaoset etter AC/DC-konserten i Telenor Arena:
Stabæks problem.
Men at de ikke har tatt høyde for mer parkering i området rundt stadion, vil bli et problem for Stabæk i alle sammenhenger. Én ting er konsertgjengere som gjerne drikker i forbindelse med konserter, og ikke bruker bil. Men hva med fotballkampene til Stabæk, der folk helst vil bruke bil? Det blir kaos hver fjortende dag, det.
Lykke til, kan man vel si...Kommentar
-
Skal du ut i Kiellands gate og vente nå du eller? Gi turgutta litt kred, jeg er sikker på at info kommer så tidlig at du skal ha god tid til å rekke bussen.
Styret får unødvendig mye pepper om dagen, denne gjengen legger ned utrolig mange timer og masse innsats for at du og jeg skal komme oss lett og billig til og fra bortematcher, og takken de får er mas fordi turopplegget ikke er annonsert 4 uker før kamp? Skjerpings.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Grunnen til at jeg stilte spørsmålet er fordi folk er så utrolig treige på å kjøpe bussbilletter og kampbilletter. Kommer flere folk hvis turopplegget kommer tidlig.Last edited by Emil B; 20.02.2009, 10:25.Kommentar
-
Aftenposten gir et argument for å bruke KFL-transport til kampen, trafikkaoset etter AC/DC-konserten i Telenor Arena:
Stabæks problem.
Men at de ikke har tatt høyde for mer parkering i området rundt stadion, vil bli et problem for Stabæk i alle sammenhenger. Én ting er konsertgjengere som gjerne drikker i forbindelse med konserter, og ikke bruker bil. Men hva med fotballkampene til Stabæk, der folk helst vil bruke bil? Det blir kaos hver fjortende dag, det.
Lykke til, kan man vel si...Kommentar
-
Det forundrer meg stadig hvordan stadionutbyggere kan neglisjere atkomsten i planleggingen. Skrekkeksemplene er Sør Arena i Kristiansand og "Værste" i Fredrikstad. Håper LSK tar lærdom av dette når vi en gang skal bygge nytt, både med tanke på lokalisering og antall P-plasser.LasseNKommentar
-
Bilder fra budstikka: http://www.budstikka.no/sec_bildeser...icle228433.ece
Huff.. Jeg synes synd på de som var der. Jeg vet iallefall om en person her på forumet som var på konserten og venter på tilbakemelding.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Skal du ut i Kiellands gate og vente nå du eller? Gi turgutta litt kred, jeg er sikker på at info kommer så tidlig at du skal ha god tid til å rekke bussen.
Styret får unødvendig mye pepper om dagen, denne gjengen legger ned utrolig mange timer og masse innsats for at du og jeg skal komme oss lett og billig til og fra bortematcher, og takken de får er mas fordi turopplegget ikke er annonsert 4 uker før kamp? Skjerpings.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Takker for ros, Espen, men jeg kan skjønne at folk er på hugget her. Det er tross alt seriestart om tre uker!
I den siste artikkelen på hovedsida står det:
Full infopakke om vår første match i 2009 kommer i slutten av uka!
Sjekk innom i kveld/ila morradan, da lyt ting værra på stell.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Bilder fra budstikka: http://www.budstikka.no/sec_bildeser...icle228433.ece
Huff.. Jeg synes synd på de som var der. Jeg vet iallefall om en person her på forumet som var på konserten og venter på tilbakemelding.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Ser under nyheter at det skal selges billetter til Stabek kampen den 14 mars fra kl 9 på shopen, åpner ikke den kl 10 da ? Forventer man såpass trykk at man skal stå i kø en time ? Noen som kan bekrefte tidspunktet for salgstart ?Kommentar
-
Billett salget starter til lørdag (28 februar) Det stemmer vel ikke at det selges kun billetter fra 09.00-11.00?Last edited by Emil B; 23.02.2009, 10:19.Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar