Stabæk - LSK lørdag 14. mars kl 2000

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    #61
    Ser i meldinga jeg fikk fra kfl at det står, ta med medl.kort i kfl. Jeg har ikke fått kortet til 2009, også kortet fra 2008 har jeg mista. Får vi kortet før lørdag? eller er det bare jeg som ikke har fått det?

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      #62
      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Er det ikke nettopp det som blir gjort da?

      Det er virkelig ikke en menneskerett å få kjøpe en av få billetter til en bortematch for LSK. Vil se matchen på stadion; møt opp og kjøp. Hvis ikke; ta matchen sammen med Arne Ball. Kos deg.
      Hva har menneskerett med dette å gjøre? Jeg prøver å sette fingeren på at systemet er dårlig i håp at det er noen som kan rette på dette, om problemet dukker opp igjen. Jeg mener systemet er urettferdig, og det blir gjordt på denne måten for at shop'n skal kunne selge flere lsk produkter.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #63
        Opprinnelig skrevet av heidar
        Med tanke på at kun medlemmer får kjøpt billett, kan jo rekrutteringen bli vanskelig...
        Med tanke på at folk kan melde seg inn, så kan rekrutteringen gå greit...
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • morten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2156

          #64
          Opprinnelig skrevet av KrisB
          Ser i meldinga jeg fikk fra kfl at det står, ta med medl.kort i kfl. Jeg har ikke fått kortet til 2009, også kortet fra 2008 har jeg mista. Får vi kortet før lørdag? eller er det bare jeg som ikke har fått det?
          Tror ingen har fått kortet.Det er visst også en oppdatert liste over hvem som har betalt kontigenten for 09 på standen.
          Badekar
          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            #65
            Opprinnelig skrevet av KrisB
            Ser i meldinga jeg fikk fra kfl at det står, ta med medl.kort i kfl. Jeg har ikke fått kortet til 2009, også kortet fra 2008 har jeg mista. Får vi kortet før lørdag? eller er det bare jeg som ikke har fått det?
            Medlemskort er sendt så de fleste skal ha fått det innen lørdag. Uansett blir det medlemslister i tillegg
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2505

              #66
              Jeg skal ikke gjøre dette til en Jeg har fått medlemskortet!-tråd, men jeg har fått medlemskortet!
              Alle kortene for hele KFL-familiemedlemskapet lå i postkassa, i én konvolutt, da jeg kom hjem fra jobben i dag.
              Sjansene bør være store for at de fleste har fått kortet før lørdag.

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                #67
                Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                Jeg skal ikke gjøre dette til en Jeg har fått medlemskortet!-tråd, men jeg har fått medlemskortet!
                Alle kortene for hele KFL-familiemedlemskapet lå i postkassa, i én konvolutt, da jeg kom hjem fra jobben i dag.
                Sjansene bør være store for at de fleste har fått kortet før lørdag.
                Fikk kortet i dag jeg også. Men problemet mitt er at det passer veldig dårlig å dra innover til Lillestrøm på lørdag for å kjøpe billettene.

                Synd det ikke er noen mulighet for å ringe og reservere billetter. Eller ER det en mulighet for det??

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Er det ikke nettopp det som blir gjort da?

                  Det er virkelig ikke en menneskerett å få kjøpe en av få billetter til en bortematch for LSK. Vil se matchen på stadion; møt opp og kjøp. Hvis ikke; ta matchen sammen med Arne Ball. Kos deg.
                  Det var vanskelig å forstå det LSK N/B foreslår tydeligvis?

                  Det er enorm forskjell på "førstemann til mølla" via internett, og "førstemann til mølla" i en butikk som strengt tatt ligger i ingenmannsland for oss som bor i Oslo. Sorry folkens, men for oss som jobber og bor i Oslo, så er det ekstremt lite fristende å sette av en lørdag til reise og kø-kaos i Lillestrøm.

                  Det er tross alt 2009 nå, og det finnes muligheter å løse dette elegant ved hjelp av moderne EDB-systemer. Men, her har som nevnt LSK som klubb ekstremt langt å gå. Selv kjøp av sesongkort en gang i året er en lidelse, så et godt opplegg for bortekamper kommer kanskje rundt 2050, i beste fall.

                  Synes du Superbøffel, og enkelte andre som tomler i denne tråden viser ekstremt kundefiendtlighet. Det er karaktertrekk som sikkert passer utmerket hvis dere ønsker jobb i LSK.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av veiron
                    Fikk kortet i dag jeg også. Men problemet mitt er at det passer veldig dårlig å dra innover til Lillestrøm på lørdag for å kjøpe billettene.

                    Synd det ikke er noen mulighet for å ringe og reservere billetter. Eller ER det en mulighet for det??
                    Ring Jan Jensen. KFL har holdt av en kvote til dem som bor i Oslo ol.

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Tony
                      Ring Jan Jensen. KFL har holdt av en kvote til dem som bor i Oslo ol.
                      NB!! KFL har en kvote med billetter til de som bor utenfor Oslo/Akershus.
                      http://www.kanari-fansen.no/les.php?id=394
                      Bor du i Oslo eller i Akershus må du nok ta turen til shopen på lørdag.

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #71
                        Det blir ikke solgt 1500 billetter på Lørdag uansett, så er ikke noe stress om man ikke får kommet seg inn på Lørdag.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Synes du Superbøffel, og enkelte andre som tomler i denne tråden viser ekstremt kundefiendtlighet. Det er karaktertrekk som sikkert passer utmerket hvis dere ønsker jobb i LSK.
                          Det er du i din fulle rett til å mene Benny, men jeg blir mildt sagt oppgitt over mengden surving og klaging over måten klubben og KFL håndterer billettsalg på. Dette er forhåndsdømming over en lav sko.

                          Hovedpoenget er vel at forventningsnivåat kanskje bør senkes noen hakk og at det vises noe større forståelse for at det ikke er bare å logge på en nettside og bestille akkurat de billettene man vil ha.

                          Tro meg, jeg kan tenke meg 100 bedre måter å tilbringe lørdag morgen på enn i billettkø på Shop'n (han som laget navnet strøk i både norsk og engelsk), men jeg finner meg i det fremfor å lage ett voldsomt drama over det hele og samtidig understreke hvor håpløse LSK og KFL er. Om det er prisen å betale, i tillegg til de 150,-, er det faktisk helt greit.

                          Alt er ikke skandale. Noen må ikke gå hver gang.
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • LSK N/B
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 830

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Det er du i din fulle rett til å mene Benny, men jeg blir mildt sagt oppgitt over mengden surving og klaging over måten klubben og KFL håndterer billettsalg på. Dette er forhåndsdømming over en lav sko.

                            Hovedpoenget er vel at forventningsnivåat kanskje bør senkes noen hakk og at det vises noe større forståelse for at det ikke er bare å logge på en nettside og bestille akkurat de billettene man vil ha.

                            Tro meg, jeg kan tenke meg 100 bedre måter å tilbringe lørdag morgen på enn i billettkø på Shop'n (han som laget navnet strøk i både norsk og engelsk), men jeg finner meg i det fremfor å lage ett voldsomt drama over det hele og samtidig understreke hvor håpløse LSK og KFL er. Om det er prisen å betale, i tillegg til de 150,-, er det faktisk helt greit.

                            Alt er ikke skandale. Noen må ikke gå hver gang.
                            Det er da ikke noe surving og klaging her, det er vel lov å ta opp ting man synes er dårlig uten å få slengt sånt i tynet?

                            Forhåndsdømming eller realist? Hvordan tror du det kommer til å bli der på lørdag nå det skal selges 12 billetter i minuttet? (går det bra, skal jeg legge meg flat)

                            Jeg synes ikke forventningsnivået skal senkes, synes heller vi alle skal strebe etter at KFL skal bli best mulig for flest mulig.

                            Ingen har brukt ordet skandale, eller forventer at noen skal gå. Det jeg håper å oppnå med dette er at noen som sitter med billettansvar i KFL ser etter bedre løsninger.

                            Siden du har mange andre ting du har lyst til å gjøre på en lørdag, hvorfor motarbeider du et forslag for å bedre situasjonen?

                            Ps ikke noe drama, prøver bare å komme med forslag som jeg mener er bedre en dagens.
                            Last edited by LSK N/B; 23.02.2009, 21:33. Begrunnelse: la til et spm
                            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                            Nei til NFF!

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Det er du i din fulle rett til å mene Benny, men jeg blir mildt sagt oppgitt over mengden surving og klaging over måten klubben og KFL håndterer billettsalg på. Dette er forhåndsdømming over en lav sko.
                              Kall det gjerne en kumulativ frustrasjon som forsterkes hvert år som "kunde" hos LSK. Det virker som om alt skal lages mest mulig vrient, om ikke umulig.

                              KFL her er stort sett ingen stor skurk. De er en (u)frivillig gjeng, som faktisk er lettere å forholde seg til. Medlemskort betales enkelt hvert år, og kort for 2009 dumpet ned i dag.

                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Hovedpoenget er vel at forventningsnivåat kanskje bør senkes noen hakk og at det vises noe større forståelse for at det ikke er bare å logge på en nettside og bestille akkurat de billettene man vil ha.
                              Bør det det? For oss som bor i Oslo virker dette meget tungrodd, men dette er en enkeltsak. Det viktigste er hvordan LSK ikke klarer å interagere bedre med kundene sine totalt sett.

                              Undertegnede er av den oppfatning at fremtiden er her allerede, og at slikt løses best ved hjelp av EDB. Det finnes sikkert drøssevis av standardsystemer som enkelt kan tilpasses ved hjelp av dyktige konsulenter. LSK kan gjerne gå sammen med andre klubber for å dele kostnader. Jeg anbefaler selvsagt at Billettluka skrotes, og at man anskaffer et samkjørt system som håndterer LSK-medlemskap, sesongkort, bortebilletter, cupfinalebilletter etc.

                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Alt er ikke skandale. Noen må ikke gå hver gang.
                              Nja. Vil nå helst se noen hoder på et fat. Takket være flytting av tidspunkt sitter Benny på fly hjem fra Kina og misser matchen uansett. Skal noen gå i denne omgang må det være NFF og NRK.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

                                #75
                                Jeg har jo sesong kort i det minste.
                                Men det står vær tidlig ute, hvor tidlig ute er det snakk om? Det er jo tross alt lørdag morning. Sliter man hvis man er der litt over 9?
                                også står det at det varer kun til kl. 11, hva med de som fortsatt står i kø da, synd for dem eller?

                                Kommentar

                                • Per Arne
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2347

                                  #76
                                  Første innlegg i tråden er nå oppdatert med kopi av opplegget denne lørdan, fra artikkelen på hovedsida.

                                  Framgangsmåte for reservasjon av billetter for dere uttafor Oslo og Akershus: Sett inn penger for billetten(e) til KFLs konto (og tydelig merke hva det gjelder), for deretter å ringe/sende sms til Jan Jensen og fullføre reservasjonen.

                                  Alle innafor Oslo og Akershus som jobber el. bør sende venner/bekjente til shoppen førstkom. LØRDAG 28/2 for å kjøpe billett for seg.
                                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                  Kommentar

                                  • Emil B
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 5921

                                    #77
                                    Er det sånn at man kan kjøpe en kampbillett med sesongkortet og en med KFL-kortet?

                                    Kommentar

                                    • gutt94
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2007
                                      • 3272

                                      #78
                                      Da blir det tur på meg av like vell
                                      Jeg reiser dit med JK, og på søndag blir jeg et JK medlemm.
                                      KnutHSolberg

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                        Med tanke på at folk kan melde seg inn, så kan rekrutteringen gå greit...
                                        Da blir prisen 390 kroner for å se Stabæk-LSK, spørs om det er veldig mange som er keen på det.
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • Petter Ø
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3008

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Da blir prisen 390 kroner for å se Stabæk-LSK, spørs om det er veldig mange som er keen på det.
                                          Men så får du med medlemskap, Humbug og Kanari, rett til å stå på kanarifeltet, forkjøpsrett på spesielle kamper og i tillegg støtter man KFL(tifo, web, forum, kreativ kanaris, tur osv..)
                                          Mulig noen er keen på det
                                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                          Kommentar

                                          Working...