Stabæk - LSK lørdag 14. mars kl 2000

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #81
    Jeg regner som alltids med at det finnes biletter til Eksilkanaris som er holdt av Jeg er medlem kun pga retten til å stå på KFL-feltet. Jeg reiser ikke over fjellet for å bli kjeftet på pga at jeg skriker og skråler andre steder på Åråsen.

    Opprinnelig skrevet av heidar
    Uansett er det vel bedre å skaffe billetter og distribuere de videre til Kanaris, framfor at "fotball-er-artig"-supporterne uten et reellt engasjement skal fylle opp plasser i håndballhallen?
    Ser vi deg i gymsalen da?
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4380

      #82
      Angående billetter så burde alltid førstemann til mølla prinsippet gjelde. Altså de som er mest engasjerte skaffer seg billetter først, og fortjener billett. Selvsagt med unntak av meget spesielle hendelser som cupfinale etc.

      Det burde være engasjerte og syngende fans som teller. Trist å se at "medlem av dit og datt" maset har tatt fullstendig overhånd. Slik det har blitt nå så virker det som om det er bedre med et medlem som står med arma i kors, fremfor et engasjert ikke-medlem. Selvsagt finnes det mange engasjerte medlemmer og, ikke misforstå! Men personlig er jeg interessert i å støtte klubben/laget verbalt fra supporterfeltet, uten noe mere styr enn det.

      Jeg kan til dels skjønne at man bør ha medlemsskap for å få stå på feltet på Åråsen, på grunn av den jobben KFL har lagt ned for å få akkurat de plassene, men på bortekamper er det fullstendig latterlig at samme regelen gjelder.
      ..................

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #83
        Tror ikke det er så fryktelig mange superengasjerte fugler som verken har sesongkort eller medlemskap i LSK eller KFL. Og om de skulle finnes, noe de helt sikkert gjør (verden er rar), vil det nok gå et tog for dem også. 1500 billetter til en bortekamp forsvinner ikke på én dag, isåfall blir jeg veldig overrasket.

        Sesongkortinnehaverne og medlemmene i LSK/KFL utgjør vel noe sånt som 6000-7000 mennesker, og mye tyder på at denne temmelig store gruppen er de mest lojale tilhengerne av Sportsklubben (selv om det sikkert finnes unntak). Jeg synes det er helt riktig at disse får forkjøpsrett på attraktive billetter.

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4380

          #84
          Nja. Hvis større deler av de 6-7000 er så forbanna lojale og super engasjerte, hvorfor er det bare 200 stk på de turene som tar over 6 timer? Og hvorfor er det aldri "vålerenga fullt" på feltet på hjemmekamper? Det er enkelt å betale 200 kr i januar til KFL. Men hvor er de samme folka når det gjelder? Sikkert en del KFL medlemmer som sitter også, men det er garantert fler som ikke er på kamp i det hele tatt.

          Det er prinsippet som gjelder. Selvom jeg garantert får meg billett til første seriekamp, hvorfor i all verden skal et KFL medlem ha større rett til å stå på bortefeltet i Stabæk enn meg? På Åråsen skal jeg gå med på at det er greit, men på bortekamper er det høl i huet. At det er mange super engasjerte fugler som ikke er medlem av noenting er det ingen tvil om.

          Men, men.. Sånn er det nå.. Skal uansett mye til for å ikke fikse seg billett så man overlever vel..
          ..................

          Kommentar

          • CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

            #85
            Jeg har tatt med 4personer på KFL bortekamp og 3 av disse har gått på flere kamper etter dette. Ingen av disse har vært medlem av KFL/LSK ,men kommer kanskje til å bli det i fremtiden. Det var det å stå på KFL feltet for første gang som fikk meg til å gå på fotballkamper in the first place. Så jeg mener at man ikke burde stenge ute personer som ikke er medlemmer. At det burde koste mer er en selvfølge og dette fungerte fint i 2007 hvor man betalte 20kr(?) mer for å stå på KFL feltet hvis man ikke var medlem.
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #86
              Opprinnelig skrevet av Emil B
              Er det sånn at man kan kjøpe en kampbillett med sesongkortet og en med KFL-kortet?
              Og en tredje med LSK-kortet?

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #87
                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                Men så får du med medlemskap, Humbug og Kanari, rett til å stå på kanarifeltet, forkjøpsrett på spesielle kamper og i tillegg støtter man KFL(tifo, web, forum, kreativ kanaris, tur osv..)
                Mulig noen er keen på det
                Jupp, men forskjell på noen og mange
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                  Nja. Hvis større deler av de 6-7000 er så forbanna lojale og super engasjerte, hvorfor er det bare 200 stk på de turene som tar over 6 timer? Og hvorfor er det aldri "vålerenga fullt" på feltet på hjemmekamper? Det er enkelt å betale 200 kr i januar til KFL. Men hvor er de samme folka når det gjelder? Sikkert en del KFL medlemmer som sitter også, men det er garantert fler som ikke er på kamp i det hele tatt.

                  Det er prinsippet som gjelder. Selvom jeg garantert får meg billett til første seriekamp, hvorfor i all verden skal et KFL medlem ha større rett til å stå på bortefeltet i Stabæk enn meg? På Åråsen skal jeg gå med på at det er greit, men på bortekamper er det høl i huet. At det er mange super engasjerte fugler som ikke er medlem av noenting er det ingen tvil om.

                  Men, men.. Sånn er det nå.. Skal uansett mye til for å ikke fikse seg billett så man overlever vel..
                  Du vrir og vender på det jeg sier. Det jeg skriver er at de aller, aller fleste av de mest engasjerte har enten SESONGKORT (som du glemmer å nevne), LSK- eller KFL-medlemskap.

                  At KFL-medlemskap ikke akkurat er noe bevis for engasjement er jeg enig i. Poenget er at det skal mye til for å havne utenfor gruppen som ENTEN har sesongkort, LSK-medlemskap eller KFL-medlemskap.

                  Det fins svakheter med alle måter å distribuere billetter på, men akkurat denne løsningen virker rettferdig for meg.

                  Kommentar

                  • Simeone
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2008
                    • 761

                    #89
                    Ser jeg feil eller er det bare fra kl 9-11 billetene selges på lørdag?
                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                    para gritarle a la FIFA:
                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Simeone
                      Ser jeg feil eller er det bare fra kl 9-11 billetene selges på lørdag?
                      Jeg tipper dem selges hele dagen. Blir umulig utsolgt fra 9-11
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • Emil B
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 5921

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Emil B
                        Billett salget starter til lørdag (28 februar) Det stemmer vel ikke at det selges kun billetter fra 09.00-11.00?
                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                        Det er treningskamp etterpå
                        Opprinnelig skrevet av Simeone
                        Ser jeg feil eller er det bare fra kl 9-11 billetene selges på lørdag?
                        Er tydligvis riktig. Tåpelig.

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #92
                          Hehe. Noe sært at man selger billetter kun frem til kl 11. Blir sikkert rundt 1000 stk på treningskampen, hvis man opplyser om at man kan kjøpe billetter til Stabæk away på treningskampen, så hadde man helt sikkert solgt en del billetter etter matchen også.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Hehe. Noe sært at man selger billetter kun frem til kl 11. Blir sikkert rundt 1000 stk på treningskampen, hvis man opplyser om at man kan kjøpe billetter til Stabæk away på treningskampen, så hadde man helt sikkert solgt en del billetter etter matchen også.
                            Helt enig, men shopen ville ha salget på shopen etter hva jeg har skjønt. Er ikke involvert i salget selv siden jeg er bortreist i helgen.
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1249

                              #94
                              Får man kjøpt billetter også utover lørdagen om ikke alle 1500 blir solgt ut, eller blir det satt opp en ny salgsdag for de med diverse godkjente medlemskap\kort?

                              Kommentar

                              • Martini
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 294

                                #95
                                Har heldigvis fått utsatt jobb til litt seinere imorra, så får stilt meg i køen når dørene åpner på shop`n jeg å.....
                                For de som ikke har mulighet til å skaffe seg billett imorra, og hvis det faktisk blir utsolgt i løpet av lørdagen, så er det jo lov å håpe at Stabæk gir oss de ytterligere 600 billettene som bortefeltet rommer
                                FUGLA TIL VI DØR!

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  #96
                                  Et lite varsko fra rbkweb til de som ikke reiser organisert:
                                  "Kjørte ut til den nye Telenor Arena for å få sett RBK. Der møter jeg en stressa galing i refleksvest som sperrer innkjørina til arenaen. Ikke en parkeringsplass å oppdrive. Køa ved billettluka var 40 meter lang 19:10. Tragisk. Hjem til Sumo det gitt"

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Et lite varsko fra rbkweb til de som ikke reiser organisert:
                                    "Kjørte ut til den nye Telenor Arena for å få sett RBK. Der møter jeg en stressa galing i refleksvest som sperrer innkjørina til arenaen. Ikke en parkeringsplass å oppdrive. Køa ved billettluka var 40 meter lang 19:10. Tragisk. Hjem til Sumo det gitt"
                                    Da snakker vi om hvor mange? 1000?

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                      Da snakker vi om hvor mange? 1000?
                                      Det var vel litt over 2000 på kampen. Uansett et lite varsko.

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Det var vel litt over 2000 på kampen. Uansett et lite varsko.
                                        Vil nå si at det er et stort varsko når det var rundt 15% av kapasiteten på kampen.

                                        Kommentar

                                        • Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

                                          Synes billettsalget gikk ganske smertefritt. Tok 1,15 min fra jeg kom til jeg hadde billettene handa. Noen som vet sånn ca hvor mange som ble solgt?
                                          Last edited by Emil B; 28.02.2009, 12:21.

                                          Kommentar

                                          Working...