Stabæk - LSK lørdag 14. mars kl 2000
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
fra ståbekks forum
QUOTE(BlaaDrømArena @ 28. Feb 2009, 13:13)
2-3 EDIT: 3-3 4-3
B.Diouf utvist. Direkte rødt.
Det virker som det er stor interesse for kampen i Lillestrøm. De har kun 200 usolgte billetter pr dags dato. (av ca 1500 billetter) Da blir dette feltet gult og svart:
Reduced: 62% of original size [ 1024 x 185 ] - Click to view full image
Da blir det iallefall 5000 + 1500 tilskuere...
Snakket nettopp med en LSK-supporter her på NSA sitt supporterseminar.. LSK billettene ble utsolgt for en times tid siden.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BobbythabirdHvis det er noen som ikke har fått billett, så kan jeg med glede si at jeg har to billetter til salgs. 190pr stk!
Ring 926 44 913Kommentar
-
Å by over pålydende oppforderer bare til svartebørshandel, og er en uting for alle som er opptatt av at prisene på tippeligakamper skal holdes nede.Kommentar
-
Har sesongkort som jeg sendte med en kompis i dag. De mente de ikke kunne se at dette var betalt. Så da ble det ikke noe billett. Dette er faan meg for dårlig. Dette var en julegave fra moren min som jeg selv satt og betalte med henne bankkort i desember. Regner med at KFL knn hjelpe medlem nr 87,
For den lista man ser utifra er de som har betalt for sesongkort for årets sesong.
MEN hvis du har meldt deg inn i KFL skulle du fått kjøpt 1 billett pga. medlemskapet daKommentar
-
Kommentar
-
Ettersom det er stor interesse blant oss for å se denna matchen, og omtrent samtlige 1500 billetter blei rivi vekk igår, så må det jo være lov å si Nils Johan, at Stabæk bør gi de ytterligere 600 plassene til bortefeltet til det laget som faktisk har supportere!FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Det er bare å se på Stabækforumet at de er bekymret for at det blir for mange fugler på tribunen og at de håper selvsagt at de skal klare å fylle hallen sin. Tror Stabæk er tjent med å åpne resten av bortefeltet fordi ellers så kommer det nok endel gulkledd inne på de andre tribunene fordi de har lyst å se kampen.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Det er bare å se på Stabækforumet at de er bekymret for at det blir for mange fugler på tribunen og at de håper selvsagt at de skal klare å fylle hallen sin. Tror Stabæk er tjent med å åpne resten av bortefeltet fordi ellers så kommer det nok endel gulkledd inne på de andre tribunene fordi de har lyst å se kampen.Kommentar
Kommentar