Noen som vet om hvor man bestiller billetter til kampen? (uten om billettene som LSK har fått tildelt) Regner med at sossene fra Blærum ikke klarer og fylle opp den nye stadion. Er vel en "nøytral" tribune også.
Stabæk - LSK lørdag 14. mars kl 2000
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Leser litt på Stabæks forum, og der tippes det rundt omkring 8-9tusen solgte billetter.Kommentar
-
Jeg skal ha den plassen det står på billetten min hvertfall. Står ikke 1 time i kø uten å få benytte meg av den plassen jeg har betalt dyre dommer for!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Er det utsolgt på bortefeltet er det visstnok bare å kjøpe billett på K-feltet og enkelt gå over til bortefeltet. Da kan man dessverre ikke ha på seg noen supportereffekter fra LSK. Det skal kunne være den beste tribunen å lage stemning på i Norge i følge en venn av meg som var der og så Stabæk-vif. Lydnivået blir visstnok helt enormt."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Er det utsolgt på bortefeltet er det visstnok bare å kjøpe billett på K-feltet og enkelt gå over til bortefeltet. Da kan man dessverre ikke ha på seg noen supportereffekter fra LSK. Det skal kunne være den beste tribunen å lage stemning på i Norge i følge en venn av meg som var der og så Stabæk-vif. Lydnivået blir visstnok helt enormt.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar