Tromsø - LSK lørdag 18. april 2009 kl 16

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #41
    Opprinnelig skrevet av Rovfugl
    Rorbua er ikke noe sted å samles, en skikkelig kjedelig plass.
    Møteplassen blir vel foppallpuben "smud" som isberget også bruker, har i alle fall vært slik tidligere her.
    Uenig. Rorbua var definitivt en høydare i 2007. Støtte på en gjeng kanaris der 17. mai som sang høyt på Drekkameratene. Klasse. Det var forøvrig mye annet bra også. Ikke minst Solid (som vi uttalte Sollllid), selv om vi måtte ta av oss LSK-effekter for å komme inn.

    Det som IKKE var bra i 2007, var puben som var "offisiell" fra Isberget og KFL. PeaCOCK het den, vet ikke om den eksisterer lengre. Det var kanskje det dølleste av samtlige 15-20 utesteder vi testet i Tromsø fra 16.-18. mai. Godt gjort å velge det med så mye bra alternativer.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #42
      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Uenig. Rorbua var definitivt en høydare i 2007. Støtte på en gjeng kanaris der 17. mai som sang høyt på Drekkameratene. Klasse. Det var forøvrig mye annet bra også. Ikke minst Solid (som vi uttalte Sollllid), selv om vi måtte ta av oss LSK-effekter for å komme inn.

      Det som IKKE var bra i 2007, var puben som var "offisiell" fra Isberget og KFL. PeaCOCK het den, vet ikke om den eksisterer lengre. Det var kanskje det dølleste av samtlige 15-20 utesteder vi testet i Tromsø fra 16.-18. mai. Godt gjort å velge det med så mye bra alternativer.
      hver sin smak :-) er ikke noen stor fan av rorbua, Peacock var i 2007 puben som isberget brukte, dette varte kun en sesong og var ELENDIG!
      Isberget bruker nå "smud" som er samme sted som Offside var tidligere, og er et mye bedre alternativ og mere en "foppallpub" enn de andre dem har brukt.
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        #43
        Da ser det ut som jeg reiser alene fra Bardufoss til Tromsø. Blir nok fra lørdag til søndag etter som om busstilbudet i nord er fettedårlig!

        Dette blir goood!

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #44
          Opprinnelig skrevet av Trondeo
          Da ser det ut som jeg reiser alene fra Bardufoss til Tromsø. Blir nok fra lørdag til søndag etter som om busstilbudet i nord er fettedårlig!

          Dette blir goood!
          Tar du ikke turen på snescooter?
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

            #45
            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Tar du ikke turen på snescooter?
            Mulighetene er der, men jeg frykter reinsdyrpolitiet i hælene.

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #46
              Opprinnelig skrevet av Trondeo
              Mulighetene er der, men jeg frykter reinsdyrpolitiet i hælene.
              Da må du kjøpe raskere scooter.
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • rulfi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2007
                • 982

                #47
                Da er det klart. To stk fugler på tur her. Fly opp fredag og ned søndag.

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #48
                  Norwegian har lagt ut noen knallgode tilbud i dag. Nå får du billett tur/retur Tromsø for kr 1019 inkl. avgifter (utreise lørdag og hjemreise søndag).

                  Kommentar

                  • Ytre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 773

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Norwegian har lagt ut noen knallgode tilbud i dag. Nå får du billett tur/retur Tromsø for kr 1019 inkl. avgifter (utreise lørdag og hjemreise søndag).

                    http://ip.norwegian.no/ip/AvaSelectF...2776&rnd=13258
                    Og velger man å returnere til Rygge Flyplass søndag kveld får man billetter t/r for 819 kr!

                    Det må være lov å si, Nils Johan, at det er ett knakende godt tilbud
                    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Ytre
                      Og velger man å returnere til Rygge Flyplass søndag kveld får man billetter t/r for 819 kr!
                      Men det gjør man ikke, med mindre man bor i Østfold.

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        #51
                        Noen som skal ta turen oppover hit som vil si seg villig til å ta med 5-6 poser med LSK-kaffe? jeg bare MÅ ha denne, og oddsen for at jeg finner den her....... vel jeg har større sjangse å vinne i lotto tipper jeg, PLEASE

                        NB: bariskanaris kan se frem til en god utfordring denne gangen, april her er ikke akkurat noe å trakte etter når det gjelder vær og temperaturmessig
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          #52
                          Politiet i Tromsø krever at TIL stiller bankgaranti eller betaler forskudd for vakthold ved hjemmekamper denne sesongen. Bakgrunnen er at TIL var sen med betalingen i fjor:
                          Hvis ikke TIL vil imøtekomme vårt krav kan det bli aktuelt med hjemmel i politilovens § 11, 4. og 7. ledd å stanse hjemmekamper», skriver Fyhn i brevet som er datert 30.mars 2009, og legger til at TIL risikerer «betydelig bot» ved overtredelse.
                          TILs neste hjemmekamp er mot Lillestrøm 18.april. Den kan ifølge Fyhn bli stanset.
                          – Ja, det har vi hjemmel for, sier Truls Fyhn til Nordlys.

                          Kommentar

                          • rulfi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2007
                            • 982

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                            Noen som skal ta turen oppover hit som vil si seg villig til å ta med 5-6 poser med LSK-kaffe? jeg bare MÅ ha denne, og oddsen for at jeg finner den her....... vel jeg har større sjangse å vinne i lotto tipper jeg, PLEASE

                            NB: bariskanaris kan se frem til en god utfordring denne gangen, april her er ikke akkurat noe å trakte etter når det gjelder vær og temperaturmessig
                            Har du ikke fått tak i noen så stiller jeg opp ved å ta med noen poser.

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av rulfi
                              Har du ikke fått tak i noen så stiller jeg opp ved å ta med noen poser.
                              Tusen takk, du er en reddende engel, jeg betaler for kaffen du tar med og spanderer en øl på deg på kampdag :-)
                              der var påska berga og jeg kan slappe av !!!

                              så er det bare å håpe på finvær og varme (+-0 grader) på kampdag :-)
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              • Ytre
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2008
                                • 773

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Rovfugl

                                så er det bare å håpe på finvær og varme (+-0 grader) på kampdag :-)
                                Hvorfor det? For min del håper jeg på godt gammaldags vintervær den 18.4
                                I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  #56
                                  en strek i regninga:

                                  Politimester Truls Fyhn vil stanse hjemmekamper på Alfheim, dersom ikke TIL innfrir krav om bankgaranti.
                                  Politimesteren bruker sterke ord i brevet han har sendt til TIL, i forbindelse med kravet om bankgaranti eller forskuddsbetaling på 300.000 kroner for vakthold ved klubbens hjemmekamper denne sesongen, på bakgrunn av at TIL var sen med betalingen i fjor.
                                  «Jeg legger til grunn at TIL ikke har forstått alvoret bak vårt krav om bankgarati eller forskudd. Hvis ikke TIL vil imøtekomme vårt krav kan det bli aktuelt med hjemmel i politilovens § 11, 4. og 7. ledd å stanse hjemmekampert», skriver Fyhn i brevet som er datert 30.mars 2009, og legger til at TIL risikerer «betydelige bot» ved overtredelse.
                                  – Tuller ikke

                                  TILs neste hjemmekamp er mot Lillestrøm 18.april. Den kan ifølge Fyhn bli stanset.
                                  --------------------------------
                                  dette vil i så fall være en katastrofe for dem som måtte ha bestilt billetter til fly som ikke kan omgjøres.
                                  og ikke aktuelt for meg som har venta leeeenge på denne kampen!
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    #57
                                    Var det ikke snakk om noe slikt før 16 mai kampen for et par år siden også? Eller var det en annen kamp det var snakk om. Det ordner seg, garantert.

                                    Hvordan er egentlig regelen der. Hvis man ikke kan gjennomføre et arrangement pga eget rot?
                                    I mitt hode burde det være som når jeg spilte på junior nivå at kampen blir satt til 0-3 og 3 poeng til bortelaget.
                                    Slikt rot burde man virkelig klare og holde seg unna i en proffesjonell klubb.
                                    Last edited by Uwes disippel; 03.04.2009, 12:26.

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                      Var det ikke snakk om noe slikt før 16 mai kampen for et par år siden også? Eller var det en anen kamp det var snakk om. Det ordner seg, garantert.

                                      Hvordan er egentlig regelen der. Hvis man ikke kan gjennomføre et arrangement pga eget rot?
                                      I mitt hodet burde det være som nå jeg spilte på junior nivå at kampen blir satt til 0-3 og 3 poeng til bortelaget.
                                      Slikt rot burde man virkelig klare og holde seg unna i en proffesjonell klubb.
                                      resultatet er så at vi burde få 3 poeng, men jeg blir i så fall snytt for en kamp jeg har venta på lenge og iherdig på.

                                      personlig tror jeg ikke dette vil skje, det blir nok en ordning på dette tenker jeg.
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • Brutus
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jun 2004
                                        • 86

                                        #59
                                        Velkommen nordover, LSK-supportere! Det virker som om dere er rimelig godt kjent i byen, så dere trenger neppe tips om utesteder og slikt. Det dere imidlertid ikke har hørt er at det legges nytt dekke på Alfheim i disse dager, så kampen mot LSK spilles på adeccolaget Tromsdalens bane. Det er en kjapp liten spasertur over brua til fastlandet og deretter et lite stykke opp i dalen. Vi i Isberget har avtalt med politiet at dere kan marsjere i tog over brua med trommer i spissen før kampen, med avmarsj en time før kampstart. LSK-toget vil garantert bli et festlig innslag i bybildet, som vi ser veldig fram til!
                                        DIXI

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5917

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Brutus
                                          Velkommen nordover, LSK-supportere! Det virker som om dere er rimelig godt kjent i byen, så dere trenger neppe tips om utesteder og slikt. Det dere imidlertid ikke har hørt er at det legges nytt dekke på Alfheim i disse dager, så kampen mot LSK spilles på adeccolaget Tromsdalens bane. Det er en kjapp liten spasertur over brua til fastlandet og deretter et lite stykke opp i dalen. Vi i Isberget har avtalt med politiet at dere kan marsjere i tog over brua med trommer i spissen før kampen, med avmarsj en time før kampstart. LSK-toget vil garantert bli et festlig innslag i bybildet, som vi ser veldig fram til!
                                          Moroklumpen!! Sees på Alfheim :-)
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...