norwegian opp 0735 fra OSL, på lørdag. scandic hotell natt til søndag. flyr hjem med SAS søndag 1600 fra Langnes/Tromsø
Tromsø - LSK lørdag 18. april 2009 kl 16
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
er i alle fall der vi har brukt å møtes før. er jo det som er foppallpuben så jeg regner med det er der vi møtesKommentar
-
Jeg må melde avbud til denne kampen. Jeg sitter i Tromsø nå og ser flagg langs storgata med reklame for LSK kampen. Utrolig frustrerende å vite at jeg skal hjem imorgen. Det er nesten slik at jeg tar meg turen opp på Alfeim og legger igjen noe på stilaset bare så iallefall noen av mine eiendeler er på denne kampen. Bruk hjerne ekstra tåpelige hodeplagg for å kompensere.
Uforutsette ting som ødelegger fotballturer. Tragisk og ufyselig og jeg begynner å bli lei av dem denne sesongen.
Ellers kan jeg melde om at Mack har bryggeritur klokken 13 hver dag for de som ikke har fått med seg dette. Sikkert god oppladning til oppladningen før kampen.
Idag var det tross alt +5grader midt på dagen og fin vårsol , før det rundt klokken 19 begynte å snø så tett at man ikke hadde mer enn 40-50meter sikt. Rart vær her i Nordnorge om dagen. Finmarksvidda er tom for snø og man kan kose seg med 5-6plussgrader ,mens man for kun en uke siden hadde -17grader litt utpå kvelden.Last edited by CFD; 14.04.2009, 20:57.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
men det bekymrer vel ikke deg da du vel skal sitte inne IGJEN!Kommentar
-
Tinesnø kalles sånt som lander nå for, Rovfugl. Minner ellers på at snørekorden i Tromsø kom rundt 20. april eller deromkring.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
Redd for at bautas-tribunen blir utsolgt?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris