Regn med at store deler av dagen går med til reise om man tar buss, de fleste avganger til langturene vil bli klokken syv.
SK Brann- Lillestrøm SK 30.4. kl. 19.00
Collapse
X
-
I og med at de fleste har fri 1 mai så bør det faktisk bli en del folk i Bergen. Hadde vært gøy om det kom 400-500 LSK-fans. Men vi blir sikkert ikke mere enn 283 stk!Kommentar
-
Kommentar
-
For å mobilisere folk til bergensturen, har Bergenkanaris på kveldens styremøte besluttet å legge ut en tentativ helgeplan for kamphelgen. Dette er selvfølgelig fordi vi føler at det er viktig at flest mulig (spesielt de søte kanarijentene) tar en langhelg i Bergen.
Moralen er selvsagt å komme på Torsdag og dra på Søndag. Fredag er en rød dag og dermed fridag som betyr null forpliktelser og masse moro med Bergenkanaris.
Foreløpig tidsskjema. Vi viser alt av interesse for Norsk og utenlandsk fotball:
Torsdag:
Kl. 1400 - Kampvorspiel
Kl. 1900 - Kamp
Kl. 2130 - Efterfest
Kl. ???? - Nachspiel
Fredag:
Kl. 1200 - 1. Maitog
Kl. 1600 - Vorspiel
Kl. 2200 - Bergenkanaris sin pub-til-pub-runde
Kl. 0300 - Russenachspiel
Lørdag:
Kl. 1600 - Vorspiel med Ålesund-Molde og Premier League på storskjerm
Kl. 1900 - Julebord
Kl. 2231 - Julebordnachpiel/Byvorspiel
Kl. 0300 - Nachspiel
Søndag
Kl. 1200 - Drikke opp restene
Kl. 1500 - Serie A-vorspiel
Kl. ???? - Avreise etter eget forgodtbefinnende
Endringer kan forekomme, men moro blir det uansett.
Alle mann til Bergen!En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Vi i bergen kanaris satser på stort oppmøte og disker til med grillfest selvom det regner! Skuffende oppmøte idag!Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Lukter torsdag til lørdag her, med grillings sammen med Bergen kanaris i regn. Blir godt med en brent biff med regn på.
Strålende at kampen blei flyttet til torsdag, det åpnet muligheten for meg, siden jeg må til Sverige fra søndag.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg drar aldri til Bergen igjen! Ikke bare pga den patetiske fotballkulturen.Byen er støgg!Dialekta er rævva!Kommentar
-
Kystbussen kjører ,men bruker lang tid. Er ofte dyrere også.
Norwegian flyr rimelig til Stavanger.
PS: Skal du fly og vil ha det billigst mulig kan du ta buss nr23 ut til flyplassen for 24kr kontra å betale 80kr for flybussen. Bruker 10minutter ekstra og det er veldig få personer som faktisk vet om dette tilbudet og jeg har ikke møtt en som ikke har vært overasket når jeg har nevn dette.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Sjekk med Norwegian, de har ikke noe før morran etter... Noe som er helt utenkelig.
Flaggruten skjønte jeg ikke en møkk av rutetidene
dems... http://www.tide.no/uploads/documents...en_Jan2009.pdf
Buss etter kampen blir noe langt det også, 5 timerKnutHSolbergKommentar
-
Sjekk med Norwegian, de har ikke noe før morran etter... Noe som er helt utenkelig.
Flaggruten skjønte jeg ikke en møkk av rutetidene
dems... http://www.tide.no/uploads/documents...en_Jan2009.pdf
Buss etter kampen blir noe langt det også, 5 timerKommentar
-
Siste båt kl 20 ja.
Mulig det går nattbuss. Aner ikke hvilket selskap i tilfelle. Tide kanskje.
Det er nor-way som kjører, siste buss kl 1900 desverre.Kommentar
Kommentar