SK Brann- Lillestrøm SK 30.4. kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #41
    hmm.. Jeg har aldri kommet meg til Stavanger paa kveldstid foer saa muligens det ikke gaar noen fly saa sent. Det er uansett latterlig at det ikke gaar noe transport ,men lite man kan gjoere med det. Du kunne sikkert sovet paa en sofa (vi har soveposer) hos oss hvis du skulle ombestemme deg for aa reise med fly dagen etterpaa.
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • siljelille
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jul 2006
      • 152

      #42
      da har jeg fått byttet vakt, torsdag og fredag, så da blir det tur
      fly ned og buss tilbake, gleder meg

      Kommentar

      • gutt94
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2007
        • 3272

        #43
        Opprinnelig skrevet av CFD
        hmm.. Jeg har aldri kommet meg til Stavanger paa kveldstid foer saa muligens det ikke gaar noen fly saa sent. Det er uansett latterlig at det ikke gaar noe transport ,men lite man kan gjoere med det. Du kunne sikkert sovet paa en sofa (vi har soveposer) hos oss hvis du skulle ombestemme deg for aa reise med fly dagen etterpaa.
        Har snakka litt med familie både her og i Stavanger.
        Og etter masse frem og tilbake kan jeg ikke reise.

        Men takker for tilbudet CFD, faktisk så sa mamma ja til at jeg kunne sove i Bergen. Men fly i fra bergen til stavanger var ikke mulig, grunnet ikke noen mulighet å komme meg i fra Sola, innom Stavanger, så ned til Sandes.
        KnutHSolberg

        Kommentar

        • siljelille
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jul 2006
          • 152

          #44
          `fly?

          noen flere som flyr 16.15 tordagen?

          Kommentar

          • CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

            #45
            Tåpelige hodeplagg er bestilt fra Statene med express mail (dyreste shipping) og jeg satser på at de er fremme til Brannkampen. Hvis det er noen som ønsker å stille med tåpelig hodeplagg og mangler dette plagget så har jeg en god miks av hodeplagg til overs som fås for innkjøpspris. Alt fra semitåpelig til ekstremt tåpelig og upraktisk.
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

            Kommentar

            • linda87
              Medlem
              Møteplager
              • Sep 2008
              • 78

              #46
              Opprinnelig skrevet av synøve
              denna frøkna jobber inn og tar seg avspass til Bergen skal jeg bare
              Jeg har sikra meg fri vettu:P da blir det oss på tur igjen vettu Nøve:P
              <3 Arild Sundgot <3

              Kommentar

              • synøve
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 425

                #47
                Wiiiiiii jeg gleder meg skikkelig skikkelig skikkelig) OTTo Otto otTO!!!

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  #48
                  Nå er det 1 uke til kampen og det er ennå ikke kommet opp noe tur-info. Det er rett og slett for dårlig, med tanke på at veldig mange LSK-supportere er utrolig treige til å kjøpe bussbilletter osv osv. Hvorfor ble ikke tur-info til Bergen lagt ut rett etter at det bestemt at kampen skulle spilles 30. april? Tursjefen må gå

                  Kommentar

                  • Håkon Henriksen
                    Administrator
                    • Nov 2003
                    • 6411

                    #49
                    Da blir det Bergen på meg i år også, i mangel på alternativer blir det Norwegian kl 08.00 fra Gardermoen, og toget hjem igjen kl. 22.58.
                    737,- tur/retur anser jeg som en hyggelig pris.
                    Håkon Henriksen
                    -
                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                    -
                    ALT FOR FUGLA

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #50
                      kommer info om Bergen iløpet av dagen. Kan melde om svært gode priser også!
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • Syngende Fugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 415

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Andersen
                        Det er greit. Får se om jeg ikke tar meg en fri dag!
                        Studiedag er genialt! Jeg fikk godkjenning og skal bruke dagen til lekser + lesing til eksamen..
                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

                        Kommentar

                        • CFD
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2319

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Syngende Fugl
                          Studiedag er genialt! Jeg fikk godkjenning og skal bruke dagen til lekser + lesing til eksamen..
                          Studiedager er genialt. Jeg hadde lesedagshelgen min ifjor på å reise til Trondheim,sjekke utelivet og 14timers tur tilbake med null lesing. Min teori er at det er perfekt å koble av dagene før eksamen for å roe nervene og slappe av. Her ble det toppkarakter

                          Bergen Kanaris har laget en Facebook Event for denne helgen.

                          Eventen ligger her: http://www.facebook.com/event.php?eid=53008537918
                          Det hadde vært fint om de som ønsker å være med velger attending fordi vi må vite hvor mange vi skal innrede for (Ta ned en ekstra sofa hvis nødvendig)
                          Last edited by CFD; 23.04.2009, 13:17.
                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                          Kommentar

                          • Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

                            #53
                            Støtt LSK i Bergen, Bli med bussen
                            Du får buss tur/retur Flisbyen for bare 400 spenn!

                            Skrevet av kfl.no


                            Støtt Fugla i Bergen – Bli med Kanaribussen!

                            Neste bortekamp spilles torsdag 30. april og er en gammel klassiker: Brann i Bergen. Spør hvem du vil i Kanari-Fansen med noen år på baken, så skjønner du fort at dette er en kamp du bør prioritere å få med deg!

                            Trenger du allikevel hjelp til å bli overbevist? Du får buss tur/retur Flisbyen for bare 400 spenn!

                            Det er klart: Den nye generasjonen hardcore-supportere vil ikke få oppleve den herdinga det gir å stå i en asfaltert sving med minimalt innsyn til banen mens regn i orkan styrke pisker mot tynnkledde kropper.

                            I Bergen har det nemlig dukka opp et bortefelt i enden av langsiden på Søndre tribune, noe som har gjort det vesentlig mye lettere å støtte den egentlige Sportsklubben. I tillegg til å faktisk kunne se kampen som stående, syngende supporter er det bare å ta med seg det man har av skjerf, flagg og tostangs. La oss vise skarrepakket at ekte støtte ikke dreier seg om å pipe kraftigst på egne spillere!

                            Nærmere detaljer om Bergensturen vil komme seinere, men bussen starter fra Lillestrøm tidlig om morran 30. april. Oslokanaris vil bli plukka opp og sluppet av ved hotell Opera, og skulle noen bo langs reiseruta plukker vi deg gjerne opp langs veien. Siden hjemreisa skjer natt til 1. mai, hvor de fleste har fri, og vi forhåpentligvis også har med oss 3 deilige poeng, ligger det an til en minneverdig busstur.

                            Siden du allerede veit at de mest ihuga supporterne alltid reiser med bussen er det ingen grunn til å nøle. Meld deg på til Vidar Evje umiddelbart. Tlf. 4000 15 26 – tast 2.
                            Daukjøtt Felt C

                            Kommentar

                            • wænk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 2244

                              #54
                              Hva med billetter bare til kampen, kvisleis gjer man det?
                              For oss som skal være litt lenger, mener jeg..
                              Last edited by wænk; 23.04.2009, 14:48.
                              If you're not living on the edge, you take up too much room!

                              Kommentar

                              • Harvest
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 855

                                #55
                                Påmeldt.
                                Iron Maiden's gonna get you.

                                Kommentar

                                • heidar
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2127

                                  #56
                                  Håpløst at bussen går tilbake allerede samme dag som kampen. Vi i Bergen-Kanaris oppfordrer alle til å ta en langhelg i Bergen i stedet.
                                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                  Endelig er mørketida over.

                                  Kommentar

                                  • Skinke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2007
                                    • 3914

                                    #57
                                    VIKTIG FOR ALLE SOM SKAL TIL BERGEN!


                                    Kampbilletter Brann – Lillestrøm:
                                    Våkn opp! Bortekampen mot Brann spilles allerede torsdag 30. april kl 19. Billettsalget blir hektisk! Kampbillettene vil kun være i salg i to dager. Salget starter på LSK-Shop’n på Sportshuset i Lillestrøm tirsdag 28. april og avsluttes onsdag 29. april.

                                    Skrevet av kfl.no


                                    Kampbilletter Brann – Lillestrøm:
                                    2-dagers ”Først til mølla”-salg på LSK-Shop’n

                                    Våkn opp! Bortekampen mot Brann spilles allerede torsdag 30. april kl 19. Billettsalget blir hektisk! Kampbillettene vil kun være i salg i to dager. Salget starter på LSK-Shop’n på Sportshuset i Lillestrøm tirsdag 28. april og avsluttes onsdag 29. april.

                                    Alle som skal til Bergen, enten de reiser med KFL-bussen eller kommer seg dit på egenhånd, MÅ skaffe seg kampbillett på FORHÅND. Brann selger IKKE kampbilletter til bortefeltet før matchen.

                                    Shop’n legger ut 150 billetter for salg. Her blir det ”Først til mølla” som gjelder.


                                    Spesialservice for utenbys kanaris:

                                    Medlemmer av Kanari-Fansen som bor sånn til at det ikke er mulig å kjøpe kampbillett på Shop’n gjør følgende:

                                    1. Send e-post til Jan Jensen på jan@kfl.no med navn og medlemsnummer. I emnefeltet skriver du Billettbestilling Brann. Bekreft at du har overført penger for billetten.

                                    2. Sett samtidig inn kr 170kr på Kanari-Fansens kontonummer 6201 054 1897. Når pengene står på vår konto holdes billetten av. Husk å skrive navn og medlemmsnummer i meldingsfeltet på giroen!

                                    3. Forhåndsbetalte billetter utleveres ved stadioninngangen én time før kampstart.
                                    Daukjøtt Felt C

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      #58
                                      Var på shoppen for 1 time siden og de har ikke lagt ut billetter for salg. Hvorfor selges det ikke kampbilletter på martins i morgen? Det burde jo det!!
                                      Last edited by Emil B; 25.04.2009, 13:41.

                                      Kommentar

                                      • Harvest
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2006
                                        • 855

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Emil B
                                        Var på shoppen for 1 time siden og de har ikke lagt ut billetter for salg. Selges det kampbilletter på martins i morgen?
                                        Les innlegget over, du.
                                        Iron Maiden's gonna get you.

                                        Kommentar

                                        • wænk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 2244

                                          #60
                                          Da har jeg gjort det jeg kan for å skaffe meg 2 bill
                                          Håper min første tur til brann stadion blir verdt det.
                                          If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                          Kommentar

                                          Working...