SK Brann- Lillestrøm SK 30.4. kl. 19.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

Siste nytt om Bergensturen

Billetter:

KFL minner om at kampbilletter til Brann – LSK MÅ kjøpes på forhånd! Brann har IKKE salg av billetter til bortetribuna på stadion.
    Siste sjanse for å skaffe seg kampbillett er i dag. Disse selges på LSK-Shop’n mellom kl 10 og 20.

De som har forhåndsbetalt billett får utlevert disse av Vidar Evje ved inngangen til borteseksjonen på Brann stadion kl 18 – én time før kampstart.

KFL-bussen:

Hvis du har planer om å være med KFL-bussen melder du deg på ved å ringe 4000 15 26 – 2 umiddelbart! (Eventuelt SMS til 450 66 470). Prisen er 400 kroner, og beløpet betales kontant på bussen.

De som er med bussen tur/retur garanteres å få kjøpt kampbillett til bortekampen mot Strømsgodset 21. mai, hvor det er begrenset med plasser.

Bussen går fra Alexander Kiellands gate kl 07.00. Bussen tar med kanaris fra Oslo utenfor Hotell Opera ca. kl 07.15.

Det selges baguetter og brus på bussen, og på hjemveien blir det tradisjonsrik pastastopp på Cafe Stationen på Voss.

I Bergen er folk fri til å gjøre hva de vil før kampen. Bergen Kanaris inviterer til grilling (se kamptråden på diskusjonsforumet) og flere har sikkert tenkt seg en tur innom Fotballpuben.

KFL-bussen vil kjøre fra Fotballpuben opp til Brann stadion kl 17.45. Er det ledige plasser fyller vi gjerne opp med kanaris som har tatt turen til Bergen på egen hånd.
    Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Harvest
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 855

Allright! Nå kjenner jeg meg gira her. Må opp tidlig imorra og klargjøre meg til bussen kommer ned fra fjellet hit rundt 11-tida slik at man kan stige på med den vakre gjengen som tar turen. Sees! Forza Fugla!
      Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2131

Opprinnelig skrevet av Skinke
        I Bergen er folk fri til å gjøre hva de vil før kampen. Bergen Kanaris inviterer til grilling (se kamptråden på diskusjonsforumet) og flere har sikkert tenkt seg en tur innom Fotballpuben.
        Alle må komme på grilling. Ingen har frihet til å gjøre som de vil. Dette er i tråd med tribunereglene for bortekanaris på Brann Stadion som Bergenkanaris har utarbeidet.

Opprinnelig skrevet av Skinke
        KFL-bussen vil kjøre fra Fotballpuben opp til Brann stadion kl 17.45. Er det ledige plasser fyller vi gjerne opp med kanaris som har tatt turen til Bergen på egen hånd.
        Regner med bussen kommer til Kalfaret også!
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• FuglaAlex
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 537

Hvor mange er påmeldt bussen nå?
          Supporterne er fotballens hjerte
          Ultras Felt C

Kommentar

• knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9514

Vet ikke. Jeg meldte meg akkurat på
            Last edited by knut; 29.04.2009, 17:21. Begrunnelse: så ikke posten over, med den gav ikke min no mening

Kommentar

• CFD
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2319

Opprinnelig skrevet av heidar
              Regner med bussen kommer til Kalfaret også!
              Noe annet hadde vært en skandale! Hvis ikke så blir det nok fuglatog opp til Stadion.
              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• KFL109
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1958

Opprinnelig skrevet av FuglaAlex
                Hvor mange er påmeldt bussen nå?
                20 i tillegg til to turverter og tre vakter.
                Vidar Evje

Kommentar

• Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

Opprinnelig skrevet av KFL109
                  20 i tillegg til to turverter og tre vakter.
                  Det er faen meg dårlig! Emil B som denne gangen valgte fly som transportmiddel til Bergen.

Kommentar

• Skinke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2007
                    • 3914

Kan nevne at det er solgt over 100kampbilletter til borteseksjonen i morgen. over mine forventninger.
                    Daukjøtt Felt C

Kommentar

• CFD
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2319

Jeg må si at man burde gjøre alt for å få til salg av biletter i Bergen. Jeg ble oppringt av en person som nå satt på hotellet i Bergen og hadde glemt å få seg bilett og ingen var innteresert i å holde av bilett til han når han betalte på kampen. Jeg skjønner klart at KFL ikke vil ta på seg det økonomiske ansvaret ,men det blir nesten for dumt at flere personer som ønsker å komme ikke får bilett.

Jeg håper virkelig ikke brann klarer å selge ut feltet og det blir et felt for fuglafans som ikke har klart å skaffe bilett. Noe annet hadde vært meget sørgerlig.

Rart at personer har ringt og sendt meldinger til meg. Styret i Bergen Kanaris er jo tross alt bare noen lettere(?) alkoholiserte personer som alltid kombinerer styremeter med store mengder alkoholholdig drikke.
                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• KFL109
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1958

LSK-Shop'n solgte billetter til kl 20 i dag. 20.05 (!) krevde Brann å få oversikt over antall solgte billetter, noe som gjør at spesialløsninger i Bergen ikke kan realiseres.

Tre heldige personer får billetter i morgen fordi ett av styremedlemmene våre personlig betalte for disse av egen lomme for å være grei. Dere skjønner at det ikke er sånn vi kan operere, men det er ikke hyggelig å høre om folk som har gått glipp av informasjonen som var ute om muligheten til å forhåndsbetale og dermed sikre seg billett.

De fleste klubbene selger billetter til bortesupporterne på kampdagen, men visstnok finnes det en avtale, som alle klubbene er enige om, som gir dem rett til å håndtere de ekte fotballinteresserte menneskene på denne måten. En skam!
                        Vidar Evje

Kommentar

• Macho-Morten
                          Ikke KFL-styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2687

Etter vellykket CL-semifinale, prøvesmaking av turpilsen og innkjøp av lystige ting å ha på hodet i morgen, kjenner jeg at den overraskende tunge Macho-kroppen er klar som en ælj for tur! Her skarre bli!

PS: Jeg krever dobbeltsete ved færre enn 35 mann på bussen...

Kommentar

• Hoho
                            -Engasupporter-
                            Forumsadist
                            • Oct 2006
                            • 140

Opprinnelig skrevet av CFD
                            Jeg må si at man burde gjøre alt for å få til salg av biletter i Bergen. Jeg ble oppringt av en person som nå satt på hotellet i Bergen og hadde glemt å få seg bilett og ingen var innteresert i å holde av bilett til han når han betalte på kampen. Jeg skjønner klart at KFL ikke vil ta på seg det økonomiske ansvaret ,men det blir nesten for dumt at flere personer som ønsker å komme ikke får bilett.
                            De reglene om at bortesupporterne ikke får kjøpe billetter på kampdag resulterer kun i tre ting:

*Missfornøyde supportere
                            *Færre tilskuere på kampene
                            *Dårligere stemning

Bare ta Åråsen som ett eksempel. Der fikk vi ikke kjøpe billetter på kampdagen. Noen kjøpte billetter på langsiden og kom inn den veien, men vi sto med ca 200 usolgte billetter til kampen. Hadde vi fått selge på kampdagen hadde vi lett blitt kvitt disse.

Men (ikke for å slenge dritt) 100 solgte billetter til Bergen når hele Norge har fri dagen etter er jo ikke så mye?! Hadde trodd dere skulle være flere. Gjør det kanskje litt vanskelig at det kun er to dager med billettsalg så klart.. Men Brann away er for de fleste en av årets beste borteturer da!
                            Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

JA, det er det

*Hoho er en skapfugl*

Kommentar

• mrognan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2008
                              • 847

Opprinnelig skrevet av Hoho

Men (ikke for å slenge dritt) 100 solgte billetter til Bergen når hele Norge har fri dagen etter er jo ikke så mye?! Hadde trodd dere skulle være flere. Gjør det kanskje litt vanskelig at det kun er to dager med billettsalg så klart.. Men Brann away er for de fleste en av årets beste borteturer da!
                              Når NFF legger kampen til dagen før en helligdag, så hjelper det ikke mye at man har fri dagen etter. Å ta seg fri en hel dag i den perioden man er inne i nå, med flere helligdager og prosjekter som skal være ferdig går ikke for min del. Og tror nok dessverre mange andre har det slik. Hadde kampen gått på fredag, lørdag eller søndag ville bortefeltet blitt utsolgt!
                              Morten

Kommentar

• superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

Det er fler fra klanen i Bergen enn fra KFL for det er vesentlig kortere reisevei for klansapene enn KFL. 90% er jo halvveis på veien fra Oslo allerede. Mer riktig å sammenlikne med Lyn, som faktisk er en Osloklubb.
                                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

Et like viktig poeng i den sammenhengen, er at det er vesentlig lettere å få til slike turer for folk uten fast arbeid eller skole å gå til...

Kommentar

• superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

Og for de få som faktisk er i Oslo er det veldig kort vei fra Plata til perrongen....
                                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Hoho
                                      -Engasupporter-
                                      Forumsadist
                                      • Oct 2006
                                      • 140

Bra dere holder argumentene saklige her

Greit at mange ikke kan ta seg fri fra jobben en torsdag, ser den. Men det blir vel noe av den samme problematikken som at vi stort sett får TV kamp i bergen, og må spille søndag klokka åtte. Bussene er ikke tilbake i Oslo før 8-9 tida dagen etter, og det er ikke alltid like greit å dra på jobb rett etter en sånn busstur. Da tar mange seg fri. Alikevell er vi som regel ca500 stk der borte.

Men ja, mange kan ikke ta seg fri når det måtte passe, men det er mange (spesielt unge) som har mulighet.

Selvom tydegvis halve klanen er arbeidsledige og resten bor på vei til bergen så¨syns jeg 100 stk fra lillestrøm er lite for denne bortekampen.

(Litt morro å se at det var kun ETT innlegg som faktisk hadde noe fornuftig å si på dette da, ikke bare slenge dritt om klanen pga jeg sier det er dårlig oppmøte)

Opprinnelig skrevet av Lars
                                      Et like viktig poeng i den sammenhengen, er at det er vesentlig lettere å få til slike turer for folk uten fast arbeid eller skole å gå til...
                                      Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv da, men jeg har faktisk både fast jobb og skole - er vel ett unntak da... hehe - Alikevell kommer jeg meg på Lerkendal og Brann stadion... utrolig men sant
                                      Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

JA, det er det

*Hoho er en skapfugl*

Kommentar

• superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv da, men jeg har faktisk både fast jobb og skole - er vel ett unntak da... hehe - Alikevell kommer jeg meg på Lerkendal og Brann stadion... utrolig men sant
                                        Du er ikke fra Etterstad med andre ord? Eller er det NAV-kurs og stønad du egentlig mener?
                                        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• heidar
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2131

Kom dere på Bergen-kanarivors, i stedet for å sitte å diskutere tilskuertall!!

Mvh
                                          heidar- som selvfølgelig syns 100 stykker er altfor få
                                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

Working...