Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bergen Kanaris takker for greit oppmøte på grillfesten vår. CFD ble litt overasket når han ble vekket 13:50 og var fyllesyk som faen etter en grei dag ute med styret i Bergen Kanaris. Oppmøtet på grillingen var ganske bra og det virker som personer synes dette var bedre enn Fotballpuben. Hvis mulig så blir dette en fast rutine hver gang LSK er i Bergen? Jeg lurer på hvor mine 2 helflasker med sprit fant veien? Det er tydeligvis at flere personer er glad i alkohol
Jeg vil gi litt skjenn til bussen som ikke rakk innom Kalfaret. Det hadde blitt meget god stemning med THPK og flere personer.
Jeg vil også si beklager til Vidar Evje. Jeg sa det var 20minutter til stadion. Jeg brukte 26minutter når jeg gikk til Stadion her om dagen.
Kjipt med tap idag. Det har tikket inn 6meldinger på mobilen , 11på facebook og det er ikke greit å være meg imorgen. Det blir tungt å vise seg ute imorgen. Det har også kommet en opp en kompis som ringte på for å bare si at LSK var sist på tabellen.. Er det ikke mulig at vi faktisk vinner i Bergen en gang i blant? Det må da være mulig å vinne en kamp?? Sukk..
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Takk til alle involverte for en knalltur! Synd vi ikke rakk innom grillfesten, men sånn gikk det nå. Jeg er forresten fortsatt mett etter pastabuffeten i Voss...
Likte spesiellt det bildet med et av de mest tåpelige hodeplaggene jeg har sett. En HEST! Kudoz til personen som kommer helt til Bergen for å ha på seg en hestemaske og trolig ha meget begrenset utsyn. Synd mine THPK kom en dag for sent for ellers hadde det blitt flere med THPK.
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Kommentar