Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Aalesund - Lillestrøm søn. 5. april kl. 18.00 på Color Line Stadion
Med tanke på forrige sesongs suksess, regner jeg med massiv mobilisering fra Tåplige Hodeplagg. Gullhattene i seriepremieren var for flotte å regne sammenlignet med det Tåpelige Hodeplagget jeg har valgt ut til denne kampen.
Med tanke på forrige sesongs suksess, regner jeg med massiv mobilisering fra Tåplige Hodeplagg. Gullhattene i seriepremieren var for flotte å regne sammenlignet med det Tåpelige Hodeplagget jeg har valgt ut til denne kampen.
Vurderer å sende mail til marud og få en av de hattene dems
Godt å høre at du stiller forberedt. THK-gründerne Macho og FUGlinho kommer begge til å stille tåpelig, og oppfordrer alle folkelige fugler til å gjøre det samme. Festbutikken ved siden av Martins og Burgerhuset har godt utvalg, for de som ikke besitter noe tåpelig å sette på hodet pr. dags dato.
Ser ut til at jeg må droppe Ålesund i år, men gleder meg selvsagt til å se bilder av hva THK dukker opp med på denne turen.
Godt å høre at du stiller forberedt. THK-gründerne Macho og FUGlinho kommer begge til å stille tåpelig, og oppfordrer alle folkelige fugler til å gjøre det samme. Festbutikken ved siden av Martins og Burgerhuset har godt utvalg, for de som ikke besitter noe tåpelig å sette på hodet pr. dags dato.
Meget tåpelig og bra hodeplagg, men du må til neste gang huske på at tåpelige hodeplagg er akkurat som tifo - ikke kringkast hva du skal ha på forhånd (og gjenbruk er strengt forbudt).
Gjenbruk er selvsagt uglesett. Jeg har hengt mine hodeplagg opp på veggen til pynt. Her henger det hjelmer,cowboyhatter og sombreroer i skjønn befattning. Har også en eske på loftet med ting som skal brukes i fremtiden, selvom jeg har måttet gi vekk tog og flybiletter til flere kamper iår etter at studieplanen ble gjort om.
Emil B: Jeg ser for meg at det blir litt søling når man skal drikke fra ølbokser med det hodeplagget. Sats på flasker eller sugerør
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Kommentar