Veldig bra at bussen blir utsolgt! Gleder meg til tur nå!
Turopplegg Ålesund
Collapse
X
-
For Oslo-kanaris kan jeg melde at jeg har fått bekreftelse om avreise fra Hotel Opera klokka 6.15.Kommentar
-
Morten er høyerer enn deg, hvis han sier at bussen stopper der først så blir det sånn!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Blir som sagt ingen tur på meg, men synes det er veldig snålt om det ikke blir start ved Hotel Opera i Oslo i år også. Funka glimrende i hele fjor!
Og nei - 600 kr for en langtur er ikke så dyrt når en tenker seg litt om. Bussene vi brukte på høsten i fjor var en ren nytelse, og det er noen av de aller aller beste bussturene jeg har hatt med KFL i Norges langstrakte land.Last edited by Harvest; 03.04.2009, 01:25.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
METZ er stedet i Ålesund.
Metz: Notenesg. 1.
De ønsker alle fugla folk velkommen.
Dette er samme stedet som vi var på i fjor.
Frode Johansen
KFLFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Sjekka med NSB. Ser ut til at det ikke går noe tog til Lillestrøm fra Oslo så tidlig på søndags-morgenen. Oslo kanaris kan derfor få en ekstra utfordring med å komme seg til Flisbyen,før avreise på turene, som går fra Alexen 07.00 blank. (Ettersom jeg har skjønt blir dette et fast avreisetidspunkt på langturene). Første togmulighet fra Oslo er i Lillestrøm kl 07.08. Jeg mener alle langturer bør starte fra Hotel Opera i Oslo. Bor endel fugler i hovedstaden. Service til kundene er griseviktig!
Mulig det funker å ta flytoget...Kommentar
-
Sjekka med NSB. Ser ut til at det ikke går noe tog til Lillestrøm fra Oslo så tidlig på søndags-morgenen. Oslo kanaris kan derfor få en ekstra utfordring med å komme seg til Flisbyen,før avreise på turene, som går fra Alexen 07.00 blank. (Ettersom jeg har skjønt blir dette et fast avreisetidspunkt på langturene). Første togmulighet fra Oslo er i Lillestrøm kl 07.08. Jeg mener alle langturer bør starte fra Hotel Opera i Oslo. Bor endel fugler i hovedstaden. Service til kundene er griseviktig!
Mulig det funker å ta flytoget...Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Hvis det er sånn at man går i et bra overskudd, som man vel gjør med full buss og 600 kr pr pers, så kan man jo sette ned eller gi gratis baguette og vann til de reisende? En stk vann og en stk baguett pr hue.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Etter hva jeg har hørt så er nå bussen full.
Hvordan folk kommer seg til flisbyen får folk fikse selv mener jeg. Bussen går fra Lillestrøm 0700 så får det være opp til hver enkelt hvordan komme de vil komme seg til lillestrøm. Det bor flere folk i Aurskog-Høland kommune\blaker som er med på bussen enn Oslo kanaris, klarer de bøndene der å komme seg til flisbyen 0700 om morgningen så klarer dere det også.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Null problem å komme seg fra Blaker til Lillestrøm.
1 dag igjen, merker jeg begynner å glede meg ! Blir jævlig bra !Kommentar
-
I med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
I med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Jeg vil nok tro at det har noe med rettigheter. Det er ikke uvanlig at flere selskaper ikke har lov til å slippe av passasjerer innenfor området til et annet selskap. Jeg har ofte tatt "Sognebussen(Bergen-Sogndal)" på jobb/hjem og da har man ikke mulighet for å gå av bussen før man har kommet utenfor Tide(bussoperatøren i Bergen) sitt rutenett.
Flytoget er et eget selskap og meningen er nok at det ikke skal konkurere med NSB , men det burde ha vært gjort et unntak før lokaltogene begynte å gå. Jeg hadde nok bare tatt forklart situasjonen min på de på toget og da ordner det seg sikkert. Normalt kan man miste lisensen/konsesjonen på å bryte disse reglene ,men med flytoget blir det nok heller bøter.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
Kommentar