1. runde i NM: Østsiden-LSK 10.5.
Collapse
X
-
OKB - juletre i dress med tåpelig sveis i stedet for hodeplaggKommentar
-
Tåpelig å sensurere tribunebilder! Skal KFL innhente tillatelse fra alle som er avbildet i galleriet heretter?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Tåpelig å komme med en slik kommentar. Selvfølgelig ikke. Men vis det er et bilde av en person, som denne personen ikke ønsker skal publiseres på kfl.no, så kan, denne personen etter hva jeg er kjent med, nekte at bildet publiseres. Man skal selvfølgelig ikke spørre for hvert enkelt bilde. Bilde hadde også fint blitt liggende i galleriet om ikke sentrale personer i kfl hadde forsøkt seg på morsomheter som faktisk fyrer opp under. Å fyre oppunder intern krangling er vel akkurat det Lillestrøm Sportsklubb ikke trenger nå. Derfor foreslår jeg også at dere holder kjeft, og støtter sportsklubben i dag mot Østsiden istedenfor, eventuelt finner en annen tråd å diskutere dette i.Kommentar
-
Fikk stemningsrapport fra Øre Villa Kro nå. Glassene tømmes fort, pølsene fortæres i et rasende tempo og fylla er påtagelig.
Undertegnede holder sofaen. Å fryse halvnaken i regnet i Oslo i går var ikke noe sjakktrekk!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Synes jeg ser en gjeng drita sulliker i snåle hatter feire seier over et 3.div-lag som om det var CL-finale.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Enig med den defekte jordfreser'n. Tidenes tur så langt i år! Vær, reisefølge, kamputfall og ikke minst ØRE VILLA... Alt klaffa!Kommentar
-
Dem tok drekka mi på Øre Villa, som sørget for noe dårligere humør der og da.
Men det rettet seg raskt opp da vi fikk satt drikka på utsiden av pub'en samtidig som United knuste City !
Som konklusjon vil jeg si at hele turen var veldig vellykket!Kommentar
-
Ahhh. Utrolig digg tur. Akkurat sånn kosetur jeg hadde drømt om!
Regnbyger mens vi satt i bussen, knallvær og godstemning i hagen utafor villaen. Velfortjent lovprisning av Øre Villa Kro på det meste av kjente melodier. Viktige temaer som Jahn & Anita-reunion blei diskutert.
Et velfortjent friminutt for hardt prøvede kanaris. Batteriene er gjenopplada!Vidar Evje
Kommentar
-
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
475 bilder er lagt inn fra kamera, utvelgelse og redigering starter i kveld.Kommentar
-
En liten sneakpeek til alle mann, kan man angre på man ikke var med til Øre Villa
Kommentar
-
Jeg så ikke en eneste bil på det bildet, men gleder meg til de 475 bilene du har lovet oss!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar