Strømsgodset vs Lillestrøm SK. Torsdag 21.05.09. Klokken 19.00
Collapse
X
-
-
Det er både buss- og kampbilletter til Felt H igjen.
Selges på Shop'n fram til stengetid kl 18 i dag.
Viktig i forhold til bussbilletter: Busser må faktisk bestilles på forhånd. Det er overraskende mange som tar det som en selvfølge at det bare er å komme slentrende et kvarter før avgang - uten å kjøpe billett eller melde ifra.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Det har allerede vært i diskusjon. Men som du sier så vil det alltid være noen som klager på dette, men skjønner ikke problemet, når dere har muligheten til å ringe meg til alle døgnets tider for å få holdt av billetter etc. Bruk det dere har, bruk venner.Kommentar
-
Vi har i hvertfall sikret oss billetter! Synest det var ganske rimelig jeg, 150kr for H er ikke for ille
Skal kjøre selv til Drammen(skal innom en venn på veien, så drar tidlig). Men, er ikke sikker på hvor jeg skal parkere. Aldri vært på Marienlyst før.
Ser at det finnes noe som heter "Marienlyst Pkjeller/Hus", men finner ingen adresse for GPSen eller annen Info.
Kunne noen gitt tips for rimelig og lang(i hvertfall 3timer) parkering?Kommentar
-
Vi har i hvertfall sikret oss billetter! Synest det var ganske rimelig jeg, 150kr for H er ikke for ille
Skal kjøre selv til Drammen(skal innom en venn på veien, så drar tidlig). Men, er ikke sikker på hvor jeg skal parkere. Aldri vært på Marienlyst før.
Ser at det finnes noe som heter "Marienlyst Pkjeller/Hus", men finner ingen adresse for GPSen eller annen Info.
Kunne noen gitt tips for rimelig og lang(i hvertfall 3timer) parkering?
Ved skolen der har jeg alltid parkert. Koster sikkert 20 spenn eller noe.Kommentar
-
Pusher i dette øyeblikk på kompiser. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Vær A.M for en dag. Burde være peanøtter å få solgt unna, så mas, mas, mas, over hele linja, - så bærer det frukter. Kom igjen: PUSH!Kommentar
-
Billetter etc
Når dere velger å sende melding til meg blir jeg veldig glad om det står:
Hva man skal ha.
Antall
Fullt navn
Å da eventuelt hvor man ønsker å hente disse.
Dette vil gjøre jobben litt lettere
Imorgen vil jeg være å finne på Martins ganske tidlig å tilgjengelig pr telefon, de som har holdt av henvender seg til meg FØR bussen går, 16.00.Kommentar
-
Jk har noen buss billetter og ett pr kamp billetter igjen ! ring Martin på 95015978From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.Kommentar
-
ALLE avholdinger av billetter skal skje ved at jeg kontaktes pr telefon! Imorgen vil jeg være tilstede på martins fra det åpner klokken 13 til vi reiser, dere henter billettene deres der eller etter avtale. Billetter som ikke blir hentet innen halv fire MAKS vil bli solgt videre!Last edited by marriell; 20.05.2009, 20:44.Kommentar
-
ALLE avholdinger av billetter skal skje ved at jeg kontaktes pr telefon! Imorgen vil jeg være tilstede på martins fra det åpner klokken 12 til vi reiser, dere henter billettene deres der eller etter avtale. Billetter som ikke blir hentet innen halv fire MAKS vil bli solgt videre!Kommentar
-
Det er latterlig dårlig hvis Felt H på Marienlyst ikke blir utsolgt! Hvorfor gidder ikke folk å ta den 52 min. lange turen til Drammen?! De aller fleste har fri i dag! Ingen unnskyldning for og bli hjemme i dag!!!! Laget trenger all den støtte de kan få!!!!! Alle til Drammen!!!!!!!Kommentar
-
Det er latterlig dårlig hvis Felt H på Marienlyst ikke blir utsolgt! Hvorfor gidder ikke folk å ta den 52 min. lange turen til Drammen?! De aller fleste har fri i dag! Ingen unnskyldning for og bli hjemme i dag!!!! Laget trenger all den støtte de kan få!!!!! Alle til Drammen!!!!!!!Kommentar
Kommentar